• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Hejpådig
    jannah skrev 2011-07-27 11:53:07 följande:
    Får ni 30% rabatten att funka mer än en gång i webshoppen? När jag loggar in syns rabatten i kassan, men sen är den inte avdragen när man tittar på summan som ska betalas längre ner...
    nej den fungerar bara en gång.
  • Tullemi

Jag fick 30% + 25% på ena beställningen och 25% + 25% på den andra. Vet inte hur det gick till men jag tackar och tar emot
    Jag har köpt FIX-vinteroveraller. Tyckte att de var riktigt fina.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Viktorsmamma2010
    Hejpådig skrev 2011-07-27 12:04:36 följande:
    nej den fungerar bara en gång.
    men den funkar i affären ? Jag tänkte prova för 2 a gången idag. pinsamt om d inte funkar då :P
  • Tullemi
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-07-27 12:14:54 följande:
    men den funkar i affären ? Jag tänkte prova för 2 a gången idag. pinsamt om d inte funkar då :P
    Jag har ju fått 2 st 30%-rabattkuponger (en via mail och en via post) och rabattkoden är den samma på båda kupongerna. Skickar de ut 2 st så tycker jag självklart att man ska få använda båda, så 2 ggr borde ju funka (eller ännu fler ggr )
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Viktorsmamma2010
    Tullemi skrev 2011-07-27 12:32:21 följande:
    Jag har ju fått 2 st 30%-rabattkuponger (en via mail och en via post) och rabattkoden är den samma på båda kupongerna. Skickar de ut 2 st så tycker jag självklart att man ska få använda båda, så 2 ggr borde ju funka (eller ännu fler ggr )
    hoppas, än har jag bara fått rn på mailen, men jag kan ju skriva ut den igen :P
  • Finesse

Nu har jag varit till stan och köpt overall till Ebba. Det blev en från Kappahl i 116.. det skiljde typ 2 cm på längden på armar och ben på 110 och 116 så jag tog den större så klart..  Den sitter mkt bättre än FIX overallerna gjorde på henne.. hon har en lång och smal kropp å FIX ska man ha kort å tjock typ Den kändes oxå bättre matrial på.. hoppas jag blir nöjd.. hon har haft FIX två år på raken..  Men hon går ju inte på nån förskola så jag kan ju hålla koll på om hon blir kall å isf går vi in

Ebba 071228, Hampus 110225
  • imsel

Nån som vet om "regnoverallen" som Lindex kallar den, är samma som förra året?
    Har en sån turkos till sonen (då var det en stjärna nånstans på den) och den passar verkligen INTE vid regn!
    Fast det bara är blött ute så har han blivit blöt.
    Förstår inte hur dom kan kalla den regnoverall Förvånad
    Det står ju tom att den bara är vattenavstötande.. Borde heta vindoverall ist..    

april 09 kom min bebbe
  • Hejpådig
    Tullemi skrev 2011-07-27 12:14:45 följande:
    Jag fick 30% + 25% på ena beställningen och 25% + 25% på den andra. Vet inte hur det gick till men jag tackar och tar emot
    Jag har köpt FIX-vinteroveraller. Tyckte att de var riktigt fina.
    25% kan du anv hur många ggr du vill på nätet.

30% fungerar bara en gång på nätet men 100000 gr i affären om du kan med o har en bra skrivare
  • winters
    Finesse skrev 2011-07-27 16:32:54 följande:
    Nu har jag varit till stan och köpt overall till Ebba. Det blev en från Kappahl i 116.. det skiljde typ 2 cm på längden på armar och ben på 110 och 116 så jag tog den större så klart..  Den sitter mkt bättre än FIX overallerna gjorde på henne.. hon har en lång och smal kropp å FIX ska man ha kort å tjock typ Den kändes oxå bättre matrial på.. hoppas jag blir nöjd.. hon har haft FIX två år på raken..  Men hon går ju inte på nån förskola så jag kan ju hålla koll på om hon blir kall å isf går vi in
    vilka färger var kappahls i år?
    Oscar 091001
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11