• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Hhelena

Är visst expert på att köpa för små bebiskläder. Vad tror ni om Lindex storlekar till en liten kille som är 68cm och väger drygt 8 kg. Stl 74?

Han fick ett par byxor i stl 68 som passar bra efter att jag sprättat ur resåren i midjan. :)

• Hallontårta
    Lalalong skrev 2010-03-06 08:42:09 följande:
    I butiken jag kikade fanns bara Windstopperoverallen i ljusrosa och ljusblå. Kollade hemsidan och där finns den visst i svart också. Färgerna på den rosa och blåa ser dock finare ut på nätet än på riktigt.... på webben ser det nästan ceriserosa ut, men i verkligheten är den fisrosa. Någon turkos har jag aldrig sett, den skulle jag kunna tänka mig!
    Nej, den är inte svart den är mörkblå (står också på sidan) Den tycker jag är jättefin, synd att grabben är för stor för en sådan ;>
  • Lejån
    Lalalong skrev 2010-03-06 08:42:09 följande:
    I butiken jag kikade fanns bara Windstopperoverallen i ljusrosa och ljusblå. Kollade hemsidan och där finns den visst i svart också. Färgerna på den rosa och blåa ser dock finare ut på nätet än på riktigt.... på webben ser det nästan ceriserosa ut, men i verkligheten är den fisrosa. Någon turkos har jag aldrig sett, den skulle jag kunna tänka mig!
    Tror inte att det är samma overaller du har sett.
    längtar efter sommar & sol
  • Lalalong
    Lejån skrev 2010-03-06 09:16:34 följande:
    Tror inte att det är samma overaller du har sett.
    Nä, det kan dte ju inte vara...
    Men WS overaller var det och fix stod det på dem..
    Det är ett mysterium helt enkelt. Har jag vägarna förbi ska jag ta ett kort
    Klara 060504, Alva 100117
  • Lalalong
    Hallontårta skrev 2010-03-06 09:15:31 följande:
    Nej, den är inte svart den är mörkblå (står också på sidan) Den tycker jag är jättefin, synd att grabben är för stor för en sådan ;>
    Jo... men det står även att den blåa är turkos och det är den inte i min värld i alla fall.
    Jag klistrade in en länk på vad som är turkost enligt mig och det är inte i närheten av overallens färg.
  • ängeln83
    Lalalong skrev 2010-03-06 09:12:00 följande:
    Då måste det vara fel på min dator... den där är ju svart
    Ha ha, näää, den är mörkblå
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Aprilia

Jag tycker Lindex ws-overaller är finare iår än tidigare just för att de är så starka färger som cerise och turkos!

Tuva 0401 Saga 0703 och Vidar 090914
  • Hallontårta
    Lalalong skrev 2010-03-06 09:19:33 följande:
    Jo... men det står även att den blåa är turkos och det är den inte i min värld i alla fall. Jag klistrade in en länk på vad som är turkost enligt mig och det är inte i närheten av overallens färg.
    Det finns olika nyanser av allt, för mig är Lindex overall också turkos.
  • Lalalong
    Hallontårta skrev 2010-03-06 10:28:43 följande:
    Det finns olika nyanser av allt, för mig är Lindex overall också turkos.
    Jag har luskat lite med hjälp av min kompis.
    Hon tycker också att overallen är turkos. Men när jag visar en bild på något annat som på min dator är precis samma färg som overallen, så säger hon att det är inte lika!
    Så det verkar mer vara någon konstigt på hur overallerna gör sig på min skärm... Så Jag ser overallen som blå... det är helt sant
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11