• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tuttan27
    Tessou skrev 2010-03-05 09:50:51 följande:
    Tuttan27;Jag har också köpt de randiga 3 för 2 och tycker inte de krymper så mycket.
    Sträcker du dem lite när de är blöta ?
    Jag har en som ser ut som st 68 o då har jag endast tvättat den i 40 grader.
  • Mamma och Mor

Tuttan27: jag köper också bodys 3 för två men tycker inte de kryper nämnvärt. I och för sig har jag som vana att skaka ur/sträcka alla kläder innan de hängs upp på tork. Jag torktumlar inte heller kläderna men gissar att de nog skulle krympa en hel del om jag gjorde det (det känns så på tygkvaliteten).

~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • Tuttan27
    Mamma och Mor skrev 2010-03-05 10:33:46 följande:
    Tuttan27: jag köper också bodys 3 för två men tycker inte de kryper nämnvärt. I och för sig har jag som vana att skaka ur/sträcka alla kläder innan de hängs upp på tork. Jag torktumlar inte heller kläderna men gissar att de nog skulle krympa en hel del om jag gjorde det (det känns så på tygkvaliteten).
    Innan har jag varken skakat lr sträckt ur de bodysen men gjrode de igår o den ser längre ut nu så jag får se om de är de jag gjort fel
  • Skytten75

Är det någon som har rabatt på babyplagg som man kan skriva ut?

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Helenapena
    Skytten75 skrev 2010-03-05 11:03:16 följande:
    Är det någon som har rabatt på babyplagg som man kan skriva ut?
    Ligger en länk från Lindex på Familjelivs startsida
  • Helenapena
    badplats skrev 2010-03-05 08:23:21 följande:
    Ni "klädexperter" kanske kan hjälpa mig, har en dotter på tre månader nu. Funderar på vad man ska satsa på för vår jacka/overall ? Ska man köpa en jacka o ett par tjockare byxor eller en tunn overall?
    En fleeceoverall med ws-funktion är toppen!! Fix har en jättefin och likaså PO.P
  • Helenapena

Den är superfin verkligen och garanterat lika bra som PO.P´s till ett mycket bättre pris dessutom

• Lalalong

Ser att ni pratar om WS fleecen från Lindex vs Pop.
    Min dotter är 1,5 månad och jag ska deffinitivt ha en WSfleece-overall. Blev glad när jag såg att det fanns på Lindex till ett avsevärt mkt bättre pris än Pop... Hur stor skillnad kand et vara på en fleeceoverall som de ändå bara ligger i lixom?

Men sen blev jag ganska besviken på Lindex. Fisrosa och Fisblå... det är färgerna att välja på. Så jäkla trist!!
    Men ja, det blir nog en sån ändå. Det är inte värt flera hundra för att få overallen i en starkare färg (Hade spetsat in mig på den underbart fina gröna färgen från Pop...)

Klara 060504, Alva 100117
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11