• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Evve81

Hoppas in här. Köpte i höstas långärmade T.shirtar till sonen med många traktorer och såg till min GLÄDJE att de nu fått in kortärmade på shoponline. Någon som vet om de finns i butik??? Såna måste jag nämligen köpa!!!

• h80
    Evve81 skrev 2010-03-06 19:52:21 följande:
    Hoppas in här. Köpte i höstas långärmade T.shirtar till sonen med många traktorer och såg till min GLÄDJE att de nu fått in kortärmade på shoponline. Någon som vet om de finns i butik??? Såna måste jag nämligen köpa!!!
    Jag såg dom i affären för ca 1½ vecka sen
  • Evve81

Åh hoppas de inte är slut till helgen när jag tänkte shoppa. Sonen ÄLSKAR sina långärmade så fort de är tvättade vill han ha dem och de är mycket tvättade och fortfarande lika fina!

• Tessou

Prommis;
    Va till Lindex i Västerås igår och där fanns båda färgerna.

ELIAS 090326
  • sarsparis
    Evve81 skrev 2010-03-06 19:52:21 följande:
    Finns i butik, men i min var det väldigt utplockat och de skulle inte få in fler, så jag beställde på nätet där det fanns gott om den. Köpte den turkosa och den är verkligen jättesnygg.....
  • ÖNadja

Värdelösa FL till att ha sökfunktion!! {#lang_emotions_yell}

Nån som har länk till rabattkods listan?

• EveGirl

Hej Alla!

hur gör man för att få 30 % på lindex shop online? Dras rabatten automatiskt? hittar ingen kod...

///Eva

• Rocktroll
    EveGirl skrev 2010-03-08 10:34:56 följande:
    Hej Alla! hur gör man för att få 30 % på lindex shop online? Dras rabatten automatiskt? hittar ingen kod... ///Eva
    Det dras automatiskt det ser du när du går till kassan :)
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11