• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Lalalong
    Mamma och Mor skrev 2010-03-04 19:44:04 följande:
    Nej, det går inte. Har själv fått presentkort till Lindex och försökte beställa med det men de har inte lagt till funktionen för att man ska kunna mata in någon kod eller dylikt för att nyttja presentkort. Rådet jag fick var att göra beställningen på vanligt sätt och betala, och sedan vid utlämningen i Lindexbutik direkt göra återköp och köpa varan igen med presentkortet. Fungerar ju det med, men en hel del omständigare blir det.
    Ja onekligen...
    Och så handlar man ju oftast på nätet för att inte nödvändigtvis behöva åka till affären... Om jag måste dit för att hämta sakerna kan jag ju lika bra handla där

Men men, jag får åka till butik helt enkelt. Har bara inte tid på jättelänge och jag är ju så shoppingsugen
    Klara 060504, Alva 100117
  • LJ2

finns det kod för vuxenkläder nu??

* 3 underbara busfrön *
  • AnkiFalun

Måste fråga ska det bli halva rea priset på Lindex igen snart? var nån i en annan tråd som undrade om lindex börjat med halva rea, så blev fundersam???

• AochJsMamma
    AnkiFalun skrev 2010-03-05 07:47:15 följande:
    Måste fråga ska det bli halva rea priset på Lindex igen snart? var nån i en annan tråd som undrade om lindex börjat med halva rea, så blev fundersam???
    det tror jag inte... hon undrade nog mer generellt?
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • badplats

Ni "klädexperter" kanske kan hjälpa mig, har en dotter på tre månader nu. Funderar på vad man ska satsa på för vår jacka/overall ? Ska man köpa en jacka o ett par tjockare byxor eller en tunn overall?

• Pink Muffin
    badplats skrev 2010-03-05 08:23:21 följande:
    Ni "klädexperter" kanske kan hjälpa mig, har en dotter på tre månader nu. Funderar på vad man ska satsa på för vår jacka/overall ? Ska man köpa en jacka o ett par tjockare byxor eller en tunn overall?
    Jag röstar på overall till en så liten! Mycket smidigt!!
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • badplats
    Pink Muffin skrev 2010-03-05 08:27:57 följande:
    Jag röstar på overall till en så liten! Mycket smidigt!!
    Tackar :) ska gå och kolla runt lite i affärerna när barnbidraget kommer. det borde ha kommit in lite vår ytterkläder för bebisar då också tycker man :)
  • Tessou

Tuttan27;
    Jag har också köpt de randiga 3 för 2 och tycker inte de krymper så mycket.

ELIAS 090326
  • Ms Kanga
    badplats skrev 2010-03-05 08:23:21 följande:
    En fleeceoverall skulle jag ha använt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11