• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Lunas

En liten fråga, om jag använder 30% på nätet nu, kan jag använda sen i affären oxå??

• JePaLuLi
    Lunas skrev 2011-08-18 10:49:11 följande:
    En liten fråga, om jag använder 30% på nätet nu, kan jag använda sen i affären oxå??

Ja det kan du!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • ZZ12

Hur är storlekarna på barnkläder på Zara???

Vanlig stl 104 motsvarar det Zaras stl "4/5 år"...?  Tänker att de nog är en stl mindre än svenska storlekar, ngn som vet???

Ngn som vet hur det är att returna till Zara om man beställer på webben, kan man returna till butik??

Tack!! 

• älskarlivet81

Nu har vi beställt overall från Lindex! Hittade en på hemsidan som jag inte sett i butik, en grön overall med "päls"-luva.. Så nu är det fixat också :D

• jennyc

har fått koder till lindex och har ingen nytta av dem så hittade jag den här tråden och tänkte att kanske nån här är intresserad?

30% på damplagg; SELC11331
    30% på underklädesplagg; SELC11332
    30% på barnplagg; SELC11333

hoppas de kommer till nytta för nån

www.dromstipendiet.se/122 snälla gå in och rösta och hjälp mig visa min syster min djupa tacksamhet!!
  • Thegran
    älskarlivet81 skrev 2011-08-18 13:16:37 följande:
    Nu har vi beställt overall från Lindex! Hittade en på hemsidan som jag inte sett i butik, en grön overall med "päls"-luva.. Så nu är det fixat också :D

hittade du nåt om vattenpelaren på dem?
    har för mig att det inte stod något om det på hemsidan...tänkte om det är lika hög vattenpelare som fix eller lägre?

vi ska shoppa overall på lördag :)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11