• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters
    Lilaa skrev 2011-08-18 23:03:36 följande:
    hur funkar det om man vill skicka tillbaka grejjer? vad är frakten och var hämtar man ut paketet?
    om du tar det till butik är det 0 kr, annars finns det några olika alternativ, vet inte vilken distributör de använder, har en butik nära så jag brukar ta det dit, men antar att det är schenker, posten eller dhl.

returer verkar vara 0 kr oavsett om du skickar tillbaka eller lämnar tillbaka i butik.

Collection in store free In the store of your choice in 4-6 working days

Standard 49.00 SEK In 3-5 working days

Express 99.00 SEK In 2-3 working days

och joggingchinos menade jag ju såklart, inte velour! Skrattande

Oscar 091001
  • sarismaris

Sådär, beställde just den rosa Fix-jackan och de svarta Fix-byxorna till stora tjejen. Tog i två olika beställningar för när man just gjort den första så ligger rabatten (30% i detta fall) kvar så man kan utnyttja den igen om man gör en till beställning direkt. :) Blev sammanlagt 718 kr inkl. porto. Helt okej för hela setet! (330 kr billigare än utan rabatter..)

Känns lite sjukt att man snart handlat färdigt vinterkläderna fast sommaren egentligen inte är helt slut än.. :/
    Men bra å dela upp det lite! Kommer kosta ändå längre fram när man ska ha vantar, mössor och vinterkängor!

• älskarlivet81
    Lilaa skrev 2011-08-18 23:42:51 följande:
    vad är skillnaden på vattenavisande och vatten och vindtät?
    Såg att du redan fått svar på det, men undrar var du läst att den gröna overallen inte är vattenavvisande? Eller menade du att den istället är vattentät?
  • Pixxi

På "mitt Lindex " hade de - handla för 400 få 100 i presentkort.

• Finesse

På hm har dom om man handlar barnkläder, idag iaf , får man ett presentkort på 50:-... tror inte man behöver handla över en viss summa..

Ebba 071228, Hampus 110225
  • Finesse

#%&¤(&%(/%(&%&% är typ det jag säger..

La in en beställning med alla mina koder.. å ja som vanligt kraschar allt just efter jag betalt.. så nu kan jag inte använda nån kod!!!!!! Hade koder så dom drog 263:-!!! Fan vad jag blir förbannad... å inte kan dom göra nåt åt det så jag kan använda koderna igen! Dom är makulerade från mig nu.. 

Ebba 071228, Hampus 110225
  • Lycka 1

Här går det fortfarande bra. Är inne på dag 19 på ren kur nu och har inte haft några somhelst problem.
    Men både igår och idag har jag varit grymt hungrig.Vet inte varför?

Jag tänker inte äta något men just nu känns det faktisktlite jobbigt.
    Varför känner jag sån här hunger nu när jag inte gjort det tidigare? Bara dom första dagarna.

Tur jag har en grönsakssoppa kvar som jag ska äta när familjens pizza som står i ugnen är klar.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11