• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Thegran

Köpte overall idag, med en 30% kupong. Fick ju dessutom presentkort på 100 kr eftersom jag handlade för mer än 400 kr.

Ska beställa en FIX jacka också, alltid bra med två uppsättningar ytterkläder. Den beställer jag från nätet med 30% rabatt plus presentkortet på 100 kr :) för visst kan man använda presentkort som betalning på nätet?

• Finesse

Ja, hoppas din betalning går igenom. Mitt kraschade och nu vill jag inte beställa när jag inte får nån rabatt

Ebba 071228, Hampus 110225
  • Thegran
    Finesse skrev 2011-08-20 17:26:53 följande:
    Ja, hoppas din betalning går igenom. Mitt kraschade och nu vill jag inte beställa när jag inte får nån rabatt
    Annars får min mamma beställa från sitt konto, så det löser sig nog.

kunde kombinera 30 % rabatten med rabattkoden på 50 kr som jag fick från en här i tråden också.
    Blir en riktigt billig FIX jacka alltså! 288 kr skulle det gå på med alla rabatter och presentkort :) och overallen gick på 559 kr, så riktigt bra pris!
  • Tessekd

En liten fråga....kan man använda sitt rabattsms flera ggr eller registreras det på ngt sätt på mitt kundkort? Hur är det med flera kuponger?

Nellie 4/6-06 & Minna 8/2-10
  • Thegran
    Finesse skrev 2011-08-20 17:26:53 följande:
    betalningen gick igenom :)
  • anette 81

ingen som har en 50kr kod att dela med sig av?

• lady in red

Undrar oxå om nån har en 50 kr kod att ge mig ? Hur funkar det feresten,varför får vissa såna koder och inte andra?Obestämd

• Thegran
    Tessekd skrev 2011-08-20 18:56:25 följande:
    En liten fråga....kan man använda sitt rabattsms flera ggr eller registreras det på ngt sätt på mitt kundkort? Hur är det med flera kuponger?
    det går att använda flera ggr, men bara i olika butiker tror jag.
  • Lilaa
    Thegran skrev 2011-08-20 17:21:02 följande:
    Köpte overall idag, med en 30% kupong. Fick ju dessutom presentkort på 100 kr eftersom jag handlade för mer än 400 kr.

Ska beställa en FIX jacka också, alltid bra med två uppsättningar ytterkläder. Den beställer jag från nätet med 30% rabatt plus presentkortet på 100 kr :) för visst kan man använda presentkort som betalning på nätet?
    jag fick inte utnyttja 30 % kupongen när jag handlade idag bara för att jag utnyttnade erbjudandet med presentkortet. skumt att det är olika på olika ställen. men tänkte då utnyttna kupongen och presentkortet för att köpa en vinterjacka.

Shoppade även på H&M idag och där fick jag ett prsentkort på 50 kr
  • Thegran
    Lilaa skrev 2011-08-20 22:05:26 följande:
    jag fick inte utnyttja 30 % kupongen när jag handlade idag bara för att jag utnyttnade erbjudandet med presentkortet. skumt att det är olika på olika ställen. men tänkte då utnyttna kupongen och presentkortet för att köpa en vinterjacka.

Shoppade även på H&M idag och där fick jag ett prsentkort på 50 kr
    hur menar du? fick du inget presentkort om du använde rabattkupongen? även om du kom över 400 kr?

Jag använde presentkort + 30 % kupong (och 50 kr rabattkoden)  i nätshopen.
    i butiken använde jag bara 30 % kupong och då gick overallen på 559 så då fick jag presentkortet...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11