• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • lottizm
    Boosse skrev 2011-08-24 22:48:47 följande:
    Nej, verkligen inte. Japp, Skövde är storstan jag brukar åka och shoppa i. Skall dit på fredag för lite shopping. Ytterkläder till oss båda!
    Bor du i närheten av Skövde? Vet du vart man kan hitta varma tossor man kan ha om barnets fötter när hon sitter i  vagnen?
    nej jag bor i Spanien (ganska långt bort, haha) men min mamma bor i Tidaholm så när vi är där så åker vi till Skövde ibland. men de flesta affärer finns ju där, tossor brukar finnas på Lindex, Kappahl, Pop... och så finns det ju en affär som ligger precis innan man går in i Commerce-huset (heter det väl?) som säljer mycket ytterkläder, bl.a Name it och Didriksons tror jag.
  • pp08

1304 är kod för 50,- rabatt på hm.com (gammalt men fungerar fortfarande ) Dessutom som medlem 10% rabatt på hela köpet, båda går att kombinera.

♀ 090619
  • Boosse
    lottizm skrev 2011-08-24 23:29:40 följande:
    nej jag bor i Spanien (ganska långt bort, haha) men min mamma bor i Tidaholm så när vi är där så åker vi till Skövde ibland. men de flesta affärer finns ju där, tossor brukar finnas på Lindex, Kappahl, Pop... och så finns det ju en affär som ligger precis innan man går in i Commerce-huset (heter det väl?) som säljer mycket ytterkläder, bl.a Name it och Didriksons tror jag.
    Änglar och stjärnor heter den. Ska leta runt efter tossor, kanske pop först och främst.
  • Boosse
    Novallie skrev 2011-08-24 23:09:15 följande:
    Polarn och pyret har endel tossor annars vet jag inte
    Får gå in dit och kika. Tack!
  • Xgirl83

Idag hade overaller hängts fram i butiken här. Kände på Outwear-overallen som fanns i grönrandigt och i rödrandigt, och den var riktigt snygg. Mjuk och smidig också. Men jag vet inte om jag skulle våga köpa den när jag inte vet vattenpelare... Någon FIX-overall blir det dock inte, alldeles för stel, och inte särskilt snygga.

Men vi får se, dottern har bara vuxit 1 cm sedan i januari så förra årets overall borde ju passa åtminstone än så länge.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • älskarlivet81
    Xgirl83 skrev 2011-08-25 13:44:04 följande:
    Idag hade overaller hängts fram i butiken här. Kände på Outwear-overallen som fanns i grönrandigt och i rödrandigt, och den var riktigt snygg. Mjuk och smidig också. Men jag vet inte om jag skulle våga köpa den när jag inte vet vattenpelare... Någon FIX-overall blir det dock inte, alldeles för stel, och inte särskilt snygga.

Men vi får se, dottern har bara vuxit 1 cm sedan i januari så förra årets overall borde ju passa åtminstone än så länge.
    Vi har köpt den i grönrandigt! Kommer säkert bli kanonbra! Nu kommer inte dottern gå på förskola denna vintern, så just vattenpelare spelar inte så stor roll för oss..
  • Xgirl83
    älskarlivet81 skrev 2011-08-25 13:47:00 följande:
    Vi har köpt den i grönrandigt! Kommer säkert bli kanonbra! Nu kommer inte dottern gå på förskola denna vintern, så just vattenpelare spelar inte så stor roll för oss..
    Kan du inte sätta på dottern den och ställa henne i duschen då. Skämt åsido, dottern är snart 4 år och kommer gå på förskola och gillar vatten, så jag tror vi skulle behöva en som är ganska vattentät. Jag hoppas ju på att den finns med i testet i Vi Föräldrar som borde komma i brevlådan nu i dagarna.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11