• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • AochJsMamma

Imsel: både jag och sonen hade frusit enormt om vi bara haft en skaljacka och vanliga kläder, det har nog även med att göra hur varm el kall personen är oxå, sånt skiljer jusig massor!

• winters

vi har skaljacka o ullfrotté alternativ fleece, och när det bara är några få grader använde vi ofta vinterjackan från PoP utan fleecejackan i förra vintern och med fleece när det blev riktigt kallt.
    PoPs nya skaljacka går ju att fästa vindfleece i numera, men jag känner mig lite skeptisk till det för jag har alltid fått höra att man inte ska kombinera skaljacka o vindfleece...

Oscar 091001
  • lottizm

hmm så det kanske räcker med skaljacka+fleece då? visst ska det gå att knäppa fast fleecejacka i FIX skaljacka? har en grön skaljacka från förra året och det är knappar i den, antar att det är för att sätta fast en fleecejacka? jag har aldrig gjort så på vintern eftersom det blivit bökigt med två jackor som ska av och på men om det går att sätta fast så är ju det problemet löst.

• Pluttesnuttan
    Tullemi skrev 2011-08-23 18:11:09 följande:
    Snygg och dyr.
    Fy fan va fin!!! Tänk om man hade haft råd att klä sin tjej i en såndär =( ÅÅÅÅ...
  • Tullemi
    Pluttesnuttan skrev 2011-08-23 19:07:46 följande:
    Fy fan va fin!!! Tänk om man hade haft råd att klä sin tjej i en såndär =( ÅÅÅÅ...
    Ja, den såg verkligen snajsig ut
    Milea 080217 Lucas 100202
  • winters
    lottizm skrev 2011-08-23 12:25:34 följande:
    hmm så det kanske räcker med skaljacka+fleece då? visst ska det gå att knäppa fast fleecejacka i FIX skaljacka? har en grön skaljacka från förra året och det är knappar i den, antar att det är för att sätta fast en fleecejacka? jag har aldrig gjort så på vintern eftersom det blivit bökigt med två jackor som ska av och på men om det går att sätta fast så är ju det problemet löst.
    jag har en turkos från i våras, tror inte att jag har sett några knappar på den, men det kanske jag helt har missat eller så har de tagit bort det i år... däremot har jag en petrolfärgad vinterjacka där det hör till en turkos fleece som man sätter fast med dragkedja vill jag minnas. men finns det är det ju kanon, ska genast kika på min i morgon när det inte sussas i rummet! Skrattande
    Oscar 091001
  • Boosse

Har tänkt att köpa en regnoverall från Lindex, denna närmare bestämt : www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=15279056&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361;3275708

Såg nu att det står vind och vattenavvisande. Men en regnoverall borde väl vara vattentät? Borde väl vara perfekt med ett fleeceset under till hösten. Tänkte att det är bra, skyddar både mot vind och väta när hon är ute och kryper. Tänker inte sätta ned henne i en vattenpöl direkt.

• Tynne

Någon som vet hur Bamse gummistöveln är i stl?
    Är det Tretornstövlar?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11