• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Finesse

Babysockar: SEUG1106 (gratis)
    25 % på Babyplagg: SENB1106 

Har dock ingen 25% kod på barnkläder.. bara baby. 

Ebba 071228, Hampus 110225
  • Boosse

Tack för alla tipsen om skaloverallen från KappAhl, det blev den istället för Lindex. I dne från Lindex stod det aldrig något om windproof men det stod det i denna samt att den andades och vattentät. Hon har inte använt den men det känns riktigt bra!

• Mamma och Mor
    Boosse skrev 2011-08-27 21:34:53 följande:
    Tack för alla tipsen om skaloverallen från KappAhl, det blev den istället för Lindex. I dne från Lindex stod det aldrig något om windproof men det stod det i denna samt att den andades och vattentät. Hon har inte använt den men det känns riktigt bra!
    Jag har köpt skaloverallen från Kappahl till sonen. Fungerar jättebra och mjukare i tyget än den från Lindex.
    ~Miriam 061213 och Samuel 091127~
  • lady in red

Har aldrig haft fix ytterkläder,men kikade på dom idag. Måste säga att jag blev sugen på den lila fix vinter jackan till 4:a åringen. Jättefin färg verkligen!! Få se hur jag gör..didriksson overall är iaf beställd .

• Finesse

Nu har jag bytt body till den gröna, dom hade en i butiken som jag la undan och mina föräldrar skulle in till stan så dom fick byta den Men ska ringa till shop online imorron och säga att det är fel på internet.

Ebba 071228, Hampus 110225
  • FamilyGay

Var och shoppade i Farsta centrum igår och de hade 20% i ramadanrabatt. Köpte en hel uppsättning bamsekläder till stora tjejen. Klänning (randig med katten Jansson), leggings, strumpor, jeans.

Passade även på att pröva duffeln på lilla tjejen och hon var bara sååååå söt i den. Den stora tjejen grät och skrek och vägrade pröva den. Ingen ide att köpa om hon inte ens kan pröva den en enda gång. Suck, bara rosa ska det vara. Jag som älskar RÖTT. (duffeln är stor i storlek ifall någon undrar)

• iAnnaMaria

någon som vet om jump in overallen finns kvar någonstans i 110/116?? Den verkar slutsåld överallt!

• Peak
    lottizm skrev 2011-08-27 15:33:34 följande:
    nu gick det att kombinera rabatter så med 30%+25%+50kr blev det en vinterjacka till sonen för 149 kr
    vilka är koderna? Nån som kan skriva ut dem om de fortfarande gäller?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11