• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • solstraalen
    Buttelina skrev 2010-04-13 20:29:36 följande:
    jaa åhh jag längtar till himlariket åk dit, toppenpriser ju vad skönt att du fick reklamera
    Helt klart!
    Surt bara att ja inte hade kvitto, fick presentkort, men jag handlar väldigt sällan där just nu.
    Barnen är inne i en kladd å slitperiod, så då får de duga med lindex osv, fast å andra sidan har lindex haft väldigt mlt fint sista tiden, så inge mig emot =)
    Pojke 10, flicka 4, pojke 2½.
  • charmmiss

fyndade oxå på lindex, blev 2 lilla my tunikor samt en basic vit tröja till lilla tjejen.  en vit/turkos blommig tunika samt fix 2 delat i plysch till hösten till stora tjejen. Till mig blev det en ljusblå klänning som fanns föra året, för 40kr och lite strumpor.
    allt för ca 400kr

• Lejån

Åh, hade kappahl också halva rea!? Surt, jag som lät bli att gå dit... Å andra sidan, billigare så.

Här hade de inte så mkt roligt kvar på Lindex, men blev iaf ett par finbyxor åt lilleman att ha någon gång i framtiden, en Stinky-tröja, ett par velourtights till tjejen och en tunika till mig.

Här fanns det faktiskt två rosa 3-i-1 jackor kvar också, och en overall. Ska nog uppsöka en annan Lindex affär imorgon men då lär det ju inte finnas något alls kvar.
    Katt-tröjorna är verkligen billiga nu! Synd att vi redan har bunkrat upp med dem. Lilleman sliter nog hål i sin rosa/röda snart.

längtar efter sommar & sol
  • Tullemi
    solstraalen skrev 2010-04-13 20:44:20 följande:
    Helt klart!Surt bara att ja inte hade kvitto, fick presentkort, men jag handlar väldigt sällan där just nu.Barnen är inne i en kladd å slitperiod, så då får de duga med lindex osv, fast å andra sidan har lindex haft väldigt mlt fint sista tiden, så inge mig emot =)
    Ja, jag tycker också att Lindex har hyggligt fina kläder denna säsongen jättekul. Är dock inte så förtjust i deras Mumin/Bamsekläder. Eller inga (serie)figurer alls för den deln så inget mot just Lindex.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tvillingmamma2007

Här blev Kappahl rånat ikväll! Usch usch.

Jag är ju som sagt jakt på överdragsbyxor och det lindex jag skickade sambon till idag hade inga i rätt strl! Får åka till ett annat själv imorgon, undrar om man hinner få nån kupong innan dess??? Vore ju najs En 25% på ett köp skulle ju sitta fint. Skulle behöva en amningsBH med men Lindex har ju så små storlekar på dem suck! Nån som har nåt tips??

• Ms Kanga
    Här kan du hitta prisvärda amnings-bh-ar.
    ♥Junior 071017♥ ♥Lillebror BF 100808♥
  • Hejpådig

halva rean i Varberg är kanon!

fyndande sjärnjeansen för 70:- (ord 249 sommartunika för 45 (ord 149 jenastunika för 55(ord 179) till barnen o trosor till mig för 20 (ord 69

totalt 180:-!!!! är såå nöjd!

• Tvillingmamma2007
    Ms Ms Kanga skrev 2010-04-14 08:11:33 följande:
    Här kan du hitta prisvärda amnings-bh-ar.
    Var då?? Gärna lite större
  • Ms Kanga
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-14 11:17:58 följande:
    Var då?? Gärna lite större
    Om du klickar på ordet Här i mitt inlägg ovan kommer du till www.nursingbra.co.uk och de har alla storlekar och skickar fraktfritt. Det finns en översättningstabell från engelska storlekar till svenska så att du kan hitta rätt
    ♥Junior 071017♥ ♥Lillebror BF 100808♥
  • Tvillingmamma2007
    Ms Ms Kanga skrev 2010-04-14 11:24:49 följande:
    Om du klickar på ordet Här i mitt inlägg ovan kommer du till www.nursingbra.co.uk och de har alla storlekar och skickar fraktfritt. Det finns en översättningstabell från engelska storlekar till svenska så att du kan hitta rätt
    Shit vad avancerat, ska kolla! Tack!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11