• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • maadicken

nån som vet vad som gäller när jag ska reklamera ett par byxor. jag har inget kvitto kvar, men lapparna sitter kvar på byxorna. har jag rätt att få pengarna, eller måste jag godta ett tillgodo kvitto?

sen undrar jag om någon vet vart jag kan få tag på ett par lite mörkare grå regn / galonbyxor med hängslen i stl 110?

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • solstraalen
    maadicken skrev 2010-04-15 09:47:01 följande:
    nån som vet vad som gäller när jag ska reklamera ett par byxor. jag har inget kvitto kvar, men lapparna sitter kvar på byxorna. har jag rätt att få pengarna, eller måste jag godta ett tillgodo kvitto?sen undrar jag om någon vet vart jag kan få tag på ett par lite mörkare grå regn / galonbyxor med hängslen i stl 110?
    På pop får man iaf presentkort/tillgodo, inga pengar utan kvitto.

Så jag sitter med presentkort på 545:- å vette 17 vad jag ska köpa för dom, inte mkt i min smak på pop nu å windstoppers har dom redan nya därifrån..
    Pojke 10, flicka 4, pojke 2½.
  • maadicken
    solstraalen skrev 2010-04-15 09:53:50 följande:
    På pop får man iaf presentkort/tillgodo, inga pengar utan kvitto. Så jag sitter med presentkort på 545:- å vette 17 vad jag ska köpa för dom, inte mkt i min smak på pop nu å windstoppers har dom redan nya därifrån..
    då får vi se vad dom säger då. detta är på HM. egentligen spelar det ingen roll, men eftersom jag har lite taskigt med pengar och har tittat ut andra byxor i annan butik så skulle pengarna vara bättre just nu.

du kan ju alltid sälja dittpresentkort på tradera.  jag har oxå ett, men det sparar jag till rean om jag inte hittar nåt innan
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Tvillingmamma2007

Förstod att det skulle komma kuponger idag, jag som handlade brallor åt mig och ena grabben för 600 kr igår...det skulle ha gett 200 kr i rabatt det. Hm har aldrig gått tillbaka för att få rabatt förut fast nu funderar jag starkt på det...hur skulle ni ha gjort? De ligger ju kvar i påsen och kvittot har jag ju kvar.

• Buttelina
    maadicken skrev 2010-04-15 10:03:52 följande:
    då får vi se vad dom säger då. detta är på HM. egentligen spelar det ingen roll, men eftersom jag har lite taskigt med pengar och har tittat ut andra byxor i annan butik så skulle pengarna vara bättre just nu.du kan ju alltid sälja dittpresentkort på tradera.  jag har oxå ett, men det sparar jag till rean om jag inte hittar nåt innan
    har du inget kvitto så får du inte pengarna tillbaka på lindex.. jag fick inte det i alla fall
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Line80
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-15 16:00:38 följande:
    Förstod att det skulle komma kuponger idag, jag som handlade brallor åt mig och ena grabben för 600 kr igår...det skulle ha gett 200 kr i rabatt det. Hm har aldrig gått tillbaka för att få rabatt förut fast nu funderar jag starkt på det...hur skulle ni ha gjort? De ligger ju kvar i påsen och kvittot har jag ju kvar.
    vad ere för kuponger som kommit?
    ja det är klart du kan gå göra ett återköp.. det har jag gjort flera ggr när samma sak hänt mej! 200 är ju dessutom mkt pengar!
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • Tvillingmamma2007
    Line80 skrev 2010-04-15 16:06:44 följande:
    vad ere för kuponger som kommit? ja det är klart du kan gå göra ett återköp.. det har jag gjort flera ggr när samma sak hänt mej! 200 är ju dessutom mkt pengar!
    30% på dam, barn och underkläder
  • Buttelina
    Line80 skrev 2010-04-15 16:06:44 följande:
    vad ere för kuponger som kommit? ja det är klart du kan gå göra ett återköp.. det har jag gjort flera ggr när samma sak hänt mej! 200 är ju dessutom mkt pengar!
    30% på ett plagg barn/dam och nått till
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • mollan nu
    Line80 skrev 2010-04-15 08:57:47 följande:
    åh denna har jag velat ha jätte länge, vilken tur att den fanns kvar på shop online för 86:- ist för 249:- www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7...
    kul!
    Jag köpte den randiga i går för 25:- 49:- och sen halva på det. Det var typ huggsexa bland sakerna, tog den och flera andra var på väg att slita tag i den. Odenplan körde alla toppar för 49:- sen halva priset. Tog nästan slut under den tiden jag var nere på barnavdelningen.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • anette 81
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-15 16:00:38 följande:
    har onte fått några
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11