• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • LJ2
    snigelinan skrev 2010-04-13 17:03:26 följande:
    Ja, det är halva reapriset i butik också! Köpte fem tröjor till barnen och fyra par strumpor till mig själv för 150 kr totalt. Helt okej!
    åhh.. vill med hoppa  ju.. =))
    * 3 underbara busfrön *
  • AochJsMamma

här var det oxå halva reapriset idag, men som vanligt i princip INGET till pojkar...

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Ruso

Det startade tydligen med halva rean i dag i alla butiker!

Dock väldigt dårligt urval... supertråkigt.... blev en röd bamsekjol till 4 åringen och en svart baströja till 6 åringen, och en jeansaktig tunika till mig själv.

Kappahl hade också halva reapriset, men där hittade jag inte något... jo, ett nattlinne till 4åringen, men det blev inte att jag köpte det ändå...

• Buttelina

jag har med shoppat till halva reapriset det blev en gummijacka, en muminklänning, tre tröjor till mig och ett par leggings till mig för 470kr. ordpris var 1700 {#lang_emotions_surprised}.

sen fick jag in till kappahl och köpte ett par leggings och två par solglasögonen till barnen för 79kr ordpris 249

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2010-04-13 19:53:18 följande:
    jag har med shoppat till halva reapriset det blev en gummijacka, en muminklänning, tre tröjor till mig och ett par leggings till mig för 470kr. ordpris var 1700 .sen fick jag in till kappahl och köpte ett par leggings och två par solglasögonen till barnen för 79kr ordpris 249
    ohh just det, en fleecejacka köpte jag med för de där 470
  • LJ2
    Buttelina skrev 2010-04-13 19:53:18 följande:
    jag har med shoppat till halva reapriset det blev en gummijacka, en muminklänning, tre tröjor till mig och ett par leggings till mig för 470kr. ordpris var 1700 . sen fick jag in till kappahl och köpte ett par leggings och två par solglasögonen till barnen för 79kr ordpris 249
    typiskt dig o göra såna fynd
    * 3 underbara busfrön *
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2010-04-13 20:05:54 följande:
    typiskt dig o göra såna fynd
    är det jag är på hugget när det är reor
  • solstraalen

Sådärja, fick reklamera skalbyxorna på pop, hittade en spricka i ena limmade kanten oxå.

Så köpte 110 i fix överdragsbyxor och vet ni, dom är faktist längre i benen än pops 116!

Pojke 10, flicka 4, pojke 2½.
  • LJ2
    Buttelina skrev 2010-04-13 20:19:37 följande:
    är det jag är på hugget när det är reor
    nähä?? hade jag ingen aaaning om
    "rea" i himlen snart *lääängtar*
    men kappahl o lindex funkar alldels utmärkt de med...

hmm.. kanske skulle ta sig in nån dag snart o spana lite.. fanns några tröjor på kappahl jag spanade på åt sonen.. hmm..
    * 3 underbara busfrön *
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2010-04-13 20:23:03 följande:
    nähä?? hade jag ingen aaaning om "rea" i himlen snart *lääängtar*men kappahl o lindex funkar alldels utmärkt de med... hmm.. kanske skulle ta sig in nån dag snart o spana lite.. fanns några tröjor på kappahl jag spanade på åt sonen.. hmm..
    jaa åhh jag längtar till himlariket

åk dit, toppenpriser ju
    solstraalen skrev 2010-04-13 20:22:28 följande:
    Sådärja, fick reklamera skalbyxorna på pop, hittade en spricka i ena limmade kanten oxå.Så köpte 110 i fix överdragsbyxor och vet ni, dom är faktist längre i benen än pops 116!
    vad skönt att du fick reklamera
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11