• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Ruso
    Line80 skrev 2010-04-14 15:43:38 följande:
    kan tipsa om everest överdragsbyxor annars. finns på stadium för samma pris och är vattentäta. finns jätte fina färger, turkos, rosa å svarta. vi har gröna sen förra året.. älskar dom! dom kan mäta sej med lindex helt klart.. vi har bågge! fast kanske är slut på stadium oxå men finns både på deras webshop och i butik så det kan ju vara värt att kolla
    Fast, de är inte vattentäta som FIX, utan mer som de vanliga overdragsbyxorna från Lindex.... 'står i alla vall vattenavvisande i texten...
  • Line80
    Ruso skrev 2010-04-14 20:44:25 följande:
    Fast, de är inte vattentäta som FIX, utan mer som de vanliga overdragsbyxorna från Lindex.... 'står i alla vall vattenavvisande i texten...
    men jag vet att de är vattentäta.. fast vet att dom har två olika par.. de me dubbelstl är vattentäta å de me enkel stl (eller om det va tvärtom) är som lindex outwear ändå skiljder det bara 50kr i pris.
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • Line80
    Buttelina skrev 2010-04-14 20:36:53 följande:
    idag har jag fyndat lite till en bamsemorgonrock för 70kr (ordpris 229) två par gröna strumpbyxor för 5kr/st (ord 59/st) trosor 30kr/4par finbyxor till lillebror till julafton för 60kr (ordpris 200) shorts/linne bamse set för 35kr (ord 149) kjol i frotte 10kr (ordpris 49) sen lite kul var att jag köpte ett par bamsefoppa och bamse tshirt som hon också råkade slå 50% på oooups haha sen blev det en del till som jag inte minns
    härliga fynd!!

Jag hittade inte ett enda fynd i rätt stl varken till mej eller barnen på mitt Lindex.. men det är som vanligt.. dom har alltid så litet utbud på rean
  • Line80
    Ruso skrev 2010-04-14 21:02:49 följande:
    Aha!! Men varför har både Lindex och Everets så att de vattentäta byxorna enbart är svarta? Hm....
    finns fler färger i butik!
  • Buttelina
    Line80 skrev 2010-04-14 20:55:22 följande:
    härliga fynd!!Jag hittade inte ett enda fynd i rätt stl varken till mej eller barnen på mitt Lindex.. men det är som vanligt.. dom har alltid så litet utbud på rean
    åh så himla trist. här har jag 4 lindex. och tar jag mig en liten tur så har jag två till inom räckhåll... så där är ju en del att välja på

men en av lindexbutikerna hade verkligen INGET.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Line80
    Buttelina skrev 2010-04-14 21:49:58 följande:
    åh så himla trist. här har jag 4 lindex. och tar jag mig en liten tur så har jag två till inom räckhåll... så där är ju en del att välja på men en av lindexbutikerna hade verkligen INGET.
    jag har ju oxå en del att välja på i sthlm men den som ligger närmast där jag bor är den som är sämst. men hinner nog inte kika i några fler butiker innan rean är över dock.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11