• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Line80
    mollan nu skrev 2010-04-15 16:13:02 följande:
    kul!Jag köpte den randiga i går för 25:- 49:- och sen halva på det. Det var typ huggsexa bland sakerna, tog den och flera andra var på väg att slita tag i den. Odenplan körde alla toppar för 49:- sen halva priset. Tog nästan slut under den tiden jag var nere på barnavdelningen.
    ja jag antar att jag hade hittat en massa fint om jag varit inne i stan! min närmsta butik suger oftast på allt
    Mamma till Nicole 2002 & Colin 2005
  • Ullis 10
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-15 16:00:38 följande:
    Förstod att det skulle komma kuponger idag, jag som handlade brallor åt mig och ena grabben för 600 kr igår...det skulle ha gett 200 kr i rabatt det. Hm har aldrig gått tillbaka för att få rabatt förut fast nu funderar jag starkt på det...hur skulle ni ha gjort? De ligger ju kvar i påsen och kvittot har jag ju kvar.
    Skulle faktiskt aldrig orka det... Har faktiskt motsvarande o barnkläder här i en påse, men.. näe.Du köper säkert nåt mer.
  • Tvillingmamma2007
    Ullis 10 skrev 2010-04-15 18:59:41 följande:
    Skulle faktiskt aldrig orka det... Har faktiskt motsvarande o barnkläder här i en påse, men.. näe.Du köper säkert nåt mer.
    Det sa sambon med hehe fast det är ju inte alltid plaggen kostar 400 som när man köper jeans hm jaja shit happens.

Nån som vet hur mycket kortare short jeansen är jmf med de vanliga? Såg att mina är ett par cm för långa fast shorten är kanske mycket kortare? Läänge sen jag köpte jeans på lindex...

Japp det fanns koder på dem, ska kolla upp...
  • Tvillingmamma2007

30%
    dam LC10161
    underkläder LC10162
    barn LC10163

• Tvillingmamma2007

wtf hela ytterklädesfliken är ju borta för pojkar 86-122!! Jag som skulle köpa bamseregnkläder wtf som sagt.

• bittersweeet

Reklamerar man något så har man rätt att få pengarna tillbaks även utan kvitto... Men har man inget kvitto så kan man få tillbaks det senaste reapriset om det är något som sänkts, eftersom man inte kan bevisa att man köpt det till fullpris (om man nu har gjort det).

• Ruso
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-15 16:00:38 följande:
    Förstod att det skulle komma kuponger idag, jag som handlade brallor åt mig och ena grabben för 600 kr igår...det skulle ha gett 200 kr i rabatt det. Hm har aldrig gått tillbaka för att få rabatt förut fast nu funderar jag starkt på det...hur skulle ni ha gjort? De ligger ju kvar i påsen och kvittot har jag ju kvar.
    Jag hade gått tillbaka, det har jag gjort förut. 200 kr är mycket pengar - man kan ju få ett och annat i tillägg för den summan!
  • Tvillingmamma2007
    Ruso skrev 2010-04-15 20:13:00 följande:
    Jag hade gått tillbaka, det har jag gjort förut. 200 kr är mycket pengar - man kan ju få ett och annat i tillägg för den summan!
    Mm fast jag tycker det är pinsamt..köper kanske nåt mer istället
  • AochJsMamma
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-04-15 20:16:23 följande:
    Mm fast jag tycker det är pinsamt..köper kanske nåt mer istället
    kolla om sakerna finns kvar, isåfall kan du ju köpa på nytt med rabatt o sen vid ett senare tillfällelämna tillbaks det du har köpt nu. om du tycker dte är pinsamt att gå tillbaks menar jag
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11