• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Bianca1

Det kommer tre kuponger. En på varje avdelning. Handla för 150:- få 50:- rabatt. Vet inte mycket om kappahls termobyxor men fix är i alla fall vind och vattentäta och andas. Jag föredrar dom :o)

• virknålarna
    winters skrev 2011-09-15 18:34:51 följande:
    den är jag intresserad av till 2-årskalaset, fick du nån uppfattning om hur den var i storlek?

normal tyckte jag, den är ju lite lösare i modellen. Den är finare i verkligheten! Synd att mina söner redan att allt för många överdelar!
  • winters
    virknålarna skrev 2011-09-16 07:09:55 följande:
    normal tyckte jag, den är ju lite lösare i modellen. Den är finare i verkligheten! Synd att mina söner redan att allt för många överdelar!
    det har vi här med, men man måste ju ha nytt till födelsedagen! Skrattande
    Oscar 091001
  • ZZ12

Ngn som har kollat in både Lindex o Kappahls vinterbyxor/termobyxor i år, vilka att föredra??

TACK!! 

• Loppan boppan
    ZZ12 skrev 2011-09-16 08:55:00 följande:
    Ngn som har kollat in både Lindex o Kappahls vinterbyxor/termobyxor i år, vilka att föredra??

TACK!! 

Ingen aning men jag skulle ta Lindex om jag skulle ha några
  • liber
    ZZ12 skrev 2011-09-16 08:55:00 följande:

TACK!! 
    Jag har provat båda på mitt barn. Köpte först Lindex fix men en knapp lossnade redan under provning och de satt inte så bra heller. Kappahls kaxs-modell passade henne mycket bättre så jag köpte dem men det är ju individuellt beroende på kroppstyp. Kappahls har 10000 vattenpelare vilket väl även fixbyorna skulle ha men eftersom fixoverallen i testet inte visade sig hålla måttet och kappahls overall fick väldigt bra betyg så tycker jag det var ett bättre val.
  • sarsparis

Så kom det kuponger:) det går väl ändå inte att handla från tag 3 betala för 2 och få 50:- rabatt va?? det vore ju för bra för att vara sant isåfall......

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11