• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Vill ha bebbe
    pp08 skrev 2011-09-19 08:25:40 följande:
    Kan tillägga att min duschbehandling var jättegrym! Men efter bara några timmar var jackan helt torr! Så den kan i alla fall inte ha varit genomblött.
    Såg dock nu på morgonen att vattendropparna inte "ligger kvar" på jackan som små pärlor när det regnar. Gör det det hos er? Kanske dags för en impregneringsomgång.
    Nä, vattnet pärlade sig inte på jackan. Men måste det verkligen göra det för att det ska vara vattentätt? På min egen gore-tex jacka från Haglöfs pärlar sig inte vattnet heller och den höll mig torr igår. Det är ju ändå membranet/beläggningen på insidan av tyget som svarar för vattentätheten, inte yttersidan.
    **Max 070716** **Leo 090726**
  • pp08
    Vill ha bebbe skrev 2011-09-19 09:57:10 följande:
    Nä, vattnet pärlade sig inte på jackan. Men måste det verkligen göra det för att det ska vara vattentätt? På min egen gore-tex jacka från Haglöfs pärlar sig inte vattnet heller och den höll mig torr igår. Det är ju ändå membranet/beläggningen på insidan av tyget som svarar för vattentätheten, inte yttersidan.
    Nej, men bara undrade. Tror att det bara är så med helt nya plagg. Vattenavvisande plagg har så (tex. galon).
    Har samma (icke pärlande) på min Haglöfs Goretex regnjacka. Bara när den är nyimpregnerad syns dropparna.
    ♀ 090619
  • Xgirl83

Har inte fått på mail, men fick i alla fall idag kuponger i brevlådan. Koderna är:

50:- rabatt vid köp av underkläder för 150:-
    SELC11372

50:- rabatt vid köp av damkläder för 150:-
    SELC11371

50:- rabatt vid köp av barnkläder för 150:-
    SELC11373

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Laura05

Hallå Lindexexperter!

Tänkte höra med er om ni vet om det är någon skillnad om man väljer att ha pengar på sitt Lindxkort och betalar med det, eller om man bara drar sitt Lindexkort och sedan betalar kontant eller med annan kort?

Får man fler kuponger/rabattcheckar om man väljer att sätta in pengar på sitt Lindexkort o sedan betala med det?  

• Pixxi
    Laura05 skrev 2011-09-19 18:10:28 följande:
    Hallå Lindexexperter!

Tänkte höra med er om ni vet om det är någon skillnad om man väljer att ha pengar på sitt Lindxkort och betalar med det, eller om man bara drar sitt Lindexkort och sedan betalar kontant eller med annan kort?

Får man fler kuponger/rabattcheckar om man väljer att sätta in pengar på sitt Lindexkort o sedan betala med det?  
    Det har jag också undrat över
  • molnen
    Pixxi skrev 2011-09-19 18:17:33 följande:
    Det har jag också undrat över
    om man betalar med det får man bonus på köpet och det kommer återbäring (typ som Pop har)
  • Laura05

Så om man bara drar kortet utan att betala med det så får man alltså inte rabattcheckarna på 25/50 kronor....?

• HonSomVet
    Vill ha bebbe skrev 2011-09-19 09:57:10 följande:
    Det brukar pärla sig på nya kläder. Men suger det yttre lagret åt sig vatten är det ändå idé att impregnera. Kanske inte för att det riskerar komma igen vatten, men det känns mycket fuktigare när det yttre lagret blir blött.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11