• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • anette 81

någon som vet om hm ska ha clubdagar snart?

• Louise 77
    anette 81 skrev 2011-09-21 13:59:17 följande:
    när jag trycker på den länken så kommer jag bara till lindex startsida

anette 81 skrev 2011-09-21 13:59:17 följande:
    när jag trycker på den länken så kommer jag bara till lindex startsida

Samma för mig! Konstigt!
  • aglili
    pp08 skrev 2011-09-21 15:05:37 följande:
    Jag hade först tänkt FIX men det blev KAXs.

Upplevde FIX som stora i storleken och KAXS som smalare. Min tjej på 92cm fick en 104 KAXs; 98 FIX var för stor på henne. Men det kanske är individuellt. Båda ska ha en vattenpelare på 10 000. (Tänkte använda overallen senare delen av vintern,t yp efter årskiftet eftersom gamla overallen fortf passar).
    Min tjej är ca 97 cm och jag köpte strl 104 i kax. Provade 110 ocskå men den kunde hon inte röra sig i.
  • pp08
    aglili skrev 2011-09-21 23:46:29 följande:
    Min tjej är ca 97 cm och jag köpte strl 104 i kax. Provade 110 ocskå men den kunde hon inte röra sig i.
    Beror ju också på hur kroppen är bygd och när man ska använda overallen. Skulle jag använda overallen direkt i början på säsongen skulle jag har köpt 98. Men eftersom hon har förra årets overall som fortfarande passar valde jag 104. Tyckte det inte var så mycket skillnad i överkroppen mellan dessa 2 storlekar, mest skillnad vid benlängden.
    Ville inte heller köpa en overall som bara passar en liten period. Har jag tur kan hon ha overallen även i början på nästa säsong; eller så kan jag sälja vidare om det fortfarande är i bra skick.
    ♀ 090619
  • aglili
    pp08 skrev 2011-09-22 09:16:34 följande:
    Beror ju också på hur kroppen är bygd och när man ska använda overallen. Skulle jag använda overallen direkt i början på säsongen skulle jag har köpt 98. Men eftersom hon har förra årets overall som fortfarande passar valde jag 104. Tyckte det inte var så mycket skillnad i överkroppen mellan dessa 2 storlekar, mest skillnad vid benlängden.
    Ville inte heller köpa en overall som bara passar en liten period. Har jag tur kan hon ha overallen även i början på nästa säsong; eller så kan jag sälja vidare om det fortfarande är i bra skick.
    Exakt, det är olika från barn till barn. Nu har jag en beg. didrikson i 110 hemma så växer hon supemycket får hon ha den istället. Lite tvärt emot dina föörutsättningar kan man säga
  • sarismaris

IDAG fick jag månadens rabatter (något sent kan tyckas..)...via sms där man kunde klicka in sig på en länk till en sida där rabatterna står. Man ska alltså visa sidan på mobilen för butiksbiträdet.. Himla otur att jag handlade för 300 igår då.. 
    Fler som inte fått kupong på posten?? 

• imsel

Alltså vad är det som avgör om man får rabatter på sms, mail och/eller på posten?
    Brukar ni få på post, mail eller sms? Eller allihopa?
    Tror jag bara en gång fått på mail. Några gånger på sms.
    Nu har jag bara fått på post.  

april 09 kom min bebbe
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11