• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Boosse

Köpte en vinteroverall från KappAhl i helgen, en Kaxs. Hoppas att vi blir nöjda. Den är dock väldigt stor! Tog storlek 86 (hon var 75 cm för en månad sedan) men vintern varar ju ända in till Mars. Storlek 80 var nästan helt lagom längd till benen så det kändes alldeles för liten då det är mer än 1 månd tills hon ska börja använda den. Vad tror ni erfarna ytterklädeshandlare?

• Ms Kanga
    Boosse skrev 2011-09-25 21:04:11 följande:
    Köpte en vinteroverall från KappAhl i helgen, en Kaxs. Hoppas att vi blir nöjda. Den är dock väldigt stor! Tog storlek 86 (hon var 75 cm för en månad sedan) men vintern varar ju ända in till Mars. Storlek 80 var nästan helt lagom längd till benen så det kändes alldeles för liten då det är mer än 1 månd tills hon ska börja använda den. Vad tror ni erfarna ytterklädeshandlare?

Nu vet jag inte hur Kaxs är i storlek men jag tror att det kommer bli bra - dra åt resåren i midjan så gör det inte ¨så mycket att den är lite stor i början av säsongen.
    Mina ljuvliga pojkar Junior 071017 & Turbo 100726
  • Xgirl83
    Tensia skrev 2011-09-25 20:56:33 följande:
    konstigt jag fyller i två men får bara för den ena.
    Fyra koder vad är det för bra erbjudande du har =)
    Nu vet jag inte vad du har för koder, men vissa tror jag man måste vara inloggad för att de ska fungera. Annars kan det bero på att man inte lagt tillräckligt med plagg av de typerna som rabatterna avser, i korgen. T ex babyplagg. Kan ju hända att det inte går att använda båda koderna på samma plagg t ex.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Xgirl83

Och sen vet jag inte om det fungerar på t3b2 heller.

Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • sarsparis
    Xgirl83 skrev 2011-09-25 21:28:20 följande:
    Och sen vet jag inte om det fungerar på t3b2 heller.
    rabatter fungerar på det jag fick för två veckor sen både 10% avdrag samt 50:- avdrag Skrattande
    Och sen måste man vara inloggad för att få rabatterna att fungera.
  • lady in red

Idag köpte jag en fix Lila vinterjacka till dottern,så fin . Hoppas den bara "andas" nu och står emot vind och väta!! Första ggn jag testar fix vinterkläder. Gillade dock inte termobyxorna som de va dålig passform för dottern,blir nog Didriksson på såna ist.

• imsel
    Pigelinen skrev 2011-09-26 19:59:38 följande:
    den däe one picen fr Kappahl, vilka stl fanns det??? Letar efter ljus o lyckta efter en till min tjej i stl 98/104 men vill inte lägga mer än 200-300kr.

Är ganska säker på att det bara finns till strl 86..
    Har också letat länge efter onepiece i strl 98, och var glad att jag hann köpa en från Lindex när dom hade på småbarnsavdelningen (lila. Det fanns i grönt också).
    Fast den krympte ju massor i tvätten, så från att ha varit för stor blev den elldeles för precis istället.
    Vet inte vars mer det kan finnas..   
    april 09 kom min bebbe
  • Gurkan

det här har jag berikat lillemans garderob med! Så snyggt och kommer klä honom så bra!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11