• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Lantani

Fix skalbyxorna, hur det de ut i midjan. Går de att spänna in?
    Kikade på dom idag men glömde ju titta de.. Har en smalis nämligen.

Alvin 081114 och Alice 100807
  • Mysaaan

Sprang en liten sväng på stan och kikade på vinteroveraller, blev förvånad över att Kaxs kändes så lätt och smidig! är det någon som har erarenhet av dessa?? sambon tror att den inte ska hålla värmen så bra!!? då den är tunn? Kände även på Fix, men den kändes inte alls lika smidig....har tidigare haft POP, men de är tjockare och inte så smidiga, förra året funkade de bra, men nu är min 3 åring verkligen aktiv ute och då vill man ju att hon ska ha den smidigaste och bästa overallen, går ju även på uteförskola så det är ju viktigt med rätt ytterkläder!! har även varit inne på Reima, men kan Kaxs vara likvärdig så är den ju mer prisvärd Så era erfarenheter av Kaxs??

• FamilyGay

Va har de gjort om hemsidan. Nej, jag som gillade den gamla..

• imsel
    Mysaaan skrev 2011-09-22 13:41:21 följande:
    Sprang en liten sväng på stan och kikade på vinteroveraller, blev förvånad över att Kaxs kändes så lätt och smidig! är det någon som har erarenhet av dessa?? sambon tror att den inte ska hålla värmen så bra!!? då den är tunn? Kände även på Fix, men den kändes inte alls lika smidig....har tidigare haft POP, men de är tjockare och inte så smidiga, förra året funkade de bra, men nu är min 3 åring verkligen aktiv ute och då vill man ju att hon ska ha den smidigaste och bästa overallen, går ju även på uteförskola så det är ju viktigt med rätt ytterkläder!! har även varit inne på Reima, men kan Kaxs vara likvärdig så är den ju mer prisvärd Så era erfarenheter av Kaxs??

Jag gillar reima bäst av alla overaller
    Tycker KAX ser så..bylsiga ut. Inget resår i benslut tex, och de stora fickorna på benen gillar jag inte alls.. Eller vad det är för stora grejer på benen..
    Men nog tror jag att KAX säkert är nästan lika bra.
    Vi har haft reima från strl 80 till 92, men nu fick jag köpa en snygg randig molo billigt från en jag känner, annars hade det blivit reima. 
    Sonen har nog aldrig blivit varken för varm eller för kall i reima. 

Hittar jag en billig reima kanske jag köper som extraoverall, annars blir det nog en billig från H&M.      
    april 09 kom min bebbe
  • imsel

Och är det nåt fel på H&M:s sida!?
    Jag har inte loggat in sen dom ändrat sidan, och minns inte min kod. Så jag skickade efter ny kod..det har inte kommit nån, skickade efter användarnamn, men det kommer ju inte heller!
    Så nu kan jag väl inte logga in fast jag kommer på min kod..eftersom jag skickat efter en ny..  

april 09 kom min bebbe
  • LillaJag89
    Lantani skrev 2011-09-22 13:40:25 följande:
    Fix skalbyxorna, hur det de ut i midjan. Går de att spänna in?
    Kikade på dom idag men glömde ju titta de.. Har en smalis nämligen.
    ja, reglerbar med resårband och knapp. passar perfekt för vår spinkis.
  • Loppan boppan
    winters skrev 2011-09-22 12:45:05 följande:
    De här kommer att bli riktiga favoriter här hemma, bäst att klicka hem två! Skrattande
    www.lindex.com/se/barn/nyinkommet/6654418/T-s...

Fy vilka trista färger (annars va trycket fint.)

Hade varik ok i lila/grön, grön/gul eller rosa/gul eller dyl

Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11