• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • skrotis78
    sarismaris skrev 2011-09-20 19:52:44 följande:
    Tänkte slänga iväg en beställning.. Ingen som har nån mer rabattkod att dela med sig av än de som nyss kommit? (Typ gratis babystrumpor, rabatt på annat babyplagg eller nån 50 kr eller så??)  Glad
    SEUG1106 då får du 2-pack babysockor gratis (funkar med strumpbyxor också märkte jag) om du beställer ett babyplagg.
  • skrotis78
    Bianca1 skrev 2011-09-19 22:01:26 följande:
    Haha ok ja det är väl så att man inte tänker på hur allt funkar när man ändå handlar regelbundet. Då flyter ju allt på lixom. :o). Jag handlar oxå allt där (hmm jag jobbar ju där :o), därför vet jag hur korten funkar.
    Jag handlar jättemycket på Lindex, speciellt till min dotter. Handlar ofta på Shop Online. Det händer ofta att jag är i butiken och byter storlek, gör returer mm. Har fått för mig att personalen på "mitt" Lindex börjat tycka att jag är jobbig när jag kommer. Tycker ni det när folk kommer och gör byten mm eller är det bara jag som känner att jag springer där för ofta...
  • sarismaris
    skrotis78 skrev 2011-09-20 19:56:40 följande:
    SEUG1106 då får du 2-pack babysockor gratis (funkar med strumpbyxor också märkte jag) om du beställer ett babyplagg.
    Tack tack!
  • sarismaris

Får inte SELC11373 att funka idag.. Fler som det krånglar för?? Har kombinerat med 50 kr från en vän och gratis babysockar... Får testa att ta bort dom å se om det funkar då!

• sarismaris

Nä nu såg jag; hade blivit utloggad så det va därför det inte funka!

• bella11

in som vanligt på lindex o letade efter en snygg skjorta till min 2.5 åring som han kan ha på dopet på sön för lille bror. 

Skjorta - 100% Bomull
    denna fick det bli o jag föll direkt när jag såg den

Lillebror fick såklart med nått nytt som "dop present"

Sparkbyxa - 76% Bomull,24% Polyester
    bara älskar den redan!!!! 

såååå lycklig!
  • sarismaris

Om nu någon kan länka till utskrivningsbar kupong skulle jag bli jätteglad om ni kunde göra det ikväll eller under dagen imorron!! Glad
    Tänkte åka och köpa höstmössor till tjejerna imorron efter jobbet och jag har inte fått mina kuponger än.. Hinner inte hem emellan och kolla posten imorron heller..

• Bianca1

Skrotis78 jag tror inte att personalen tycker att du är jobbig. Det sitter nog bara i ditt huvud :o). Däremot att det ett ganska nytt och krångligt system när det ska bytas saker från shop online. Kanske är det dom suckar över om det nu är så. Men det är ju absolut inget som ska gå ut över kunden. Är ju inte kundens fel. Jag bara ÄLSKAR mitt jobb och mina kunder. Även de "jobbiga" :o). Ser det som en utmaning att få kunden glad och nöjd igen. Det hoppas jag att Tjejjerna på "ditt" Lindex oxå tycker. Förresten har väl ingen missat Vårat braiga erbjudande 10% på alla barnjackor! Även baby ;o)

• Lantani

Någon som har fix skalkläder? Är ni nöjda med dom?
    Hur är det med dragkedjorna, är de vattentäta?

Alvin 081114 och Alice 100807
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11