• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Lantani

et blev ett par fix överdragsbyxor, så nu testar vi dom och ser vad vi tycker

Alvin 081114 och Alice 100807
  • Glittrax
    Pixxi skrev 2011-09-22 16:06:20 följande:
    www.lindex.com/se/barn/flick-86-122-cl/byxor-...

Dessa kunde jag inte låta bli att köpa, fast jag inte sett de irl

hoppas de är lika fina.

har lagt de i varukorgen jag med..men är lite osäker.. men gillar de ju´.. tror jag slår till!
  • etindris

Pixxi: Byxorna är helt underbara så KÖÖÖP. Köpte dem i butik  förra veckan och är helt kär. De är ännu finare in real. Passat jättefint med bamse tröjan där det är katten jansson all-overFlört

• Pixxi

Kul att byxorna är fina Jag har redan beställt dom, de kommer nog början på nästa vecka. Tyvärr har min lilla (stora) tjej vuxit ur Bamse. Önskade att de hade bamse till 122 har tom mailat om det men har inte fått något svar.

• pp08
    imsel skrev 2011-09-22 14:02:14 följande:
    Jag gillar reima bäst av alla overaller
    Tycker KAX ser så..bylsiga ut. Inget resår i benslut tex, och de stora fickorna på benen gillar jag inte alls.. Eller vad det är för stora grejer på benen..
    Men nog tror jag att KAX säkert är nästan lika bra.
    Vi har haft reima från strl 80 till 92, men nu fick jag köpa en snygg randig molo billigt från en jag känner, annars hade det blivit reima. 
    Sonen har nog aldrig blivit varken för varm eller för kall i reima. 

Hittar jag en billig reima kanske jag köper som extraoverall, annars blir det nog en billig från H&M.      
    Konstigt.. VÅr nya KAX overall har ju dubbla resår vid benslut. En vid undre laget (snölåset) och en ovanpå det rosa tyget.
    ♀ 090619
  • pp08
    Lantani skrev 2011-09-22 19:59:52 följande:
    et blev ett par fix överdragsbyxor, så nu testar vi dom och ser vad vi tycker
    Vi har FIX överdrags/skalbyxor och de håller tätt Är glad att jag valde dessa när jag nu ser att många reklamerar POP skalbyxor.
    ♀ 090619
  • Loppan boppan
    pp08 skrev 2011-09-23 10:52:55 följande:
    Vi har FIX överdrags/skalbyxor och de håller tätt Är glad att jag valde dessa när jag nu ser att många reklamerar POP skalbyxor.

Våra pop håller helt tätt Men vi har fodrade fix och dom är toppen oxå
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11