• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • winters
    backi2008 skrev 2011-10-04 15:56:46 följande:
    Japp Det var hon i kassan som upplyste mig om det. Fanns bara med polisbilar i blått, hon var osäker på om det skulle komma med brandbilar. Tyvärr var det med hal pluppar men det får gå. Kostar 30 kr, som hittat
    Då får det bli sådana iaf, brandbilar hade ju varit super oxå, annars har vi bara strumpor från PoP inomhus, men jag får göra ett undantag! Skrattande
    Oscar 091001
  • Loppan boppan
    backi2008 skrev 2011-10-04 15:58:15 följande:
    Jag har köpt tröjorna med all over print, går inte att motstå De andra med bara en bil på magen är inte lika fina.

Hittar inga sånna
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • backi2008
    Loppan boppan skrev 2011-10-04 16:05:04 följande:
    Hittar inga sånna
    Troligtvis slut i e-butiken, kolla i butik.
    Emil min solstråle
  • Loppan boppan
    backi2008 skrev 2011-10-04 16:06:51 följande:
    Troligtvis slut i e-butiken, kolla i butik.

Jag kollar e butiken varje dag men har inga sett Obestämd
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • backi2008
    Loppan boppan skrev 2011-10-04 16:08:23 följande:
    Jag kollar e butiken varje dag men har inga sett Obestämd
    Värt ett besök till butik för de är super fina Hjärta
    Emil min solstråle
  • Pigelinen

åh, måste bara dela med mig av UNDERBARA barnkläder... Letade som en tok förra veckan efter en "one Piece" liknande sak till dottern till vettigt pris, en diskret sak tänkte jag mig och så hittade jag denna sida... http://www.pompdelux.se/p/forside-webshop-little-girl-80-98-cm-pants-pantsuits/1387-joy-little-jumpsuit
    Idag kom paketet och den är LJUVLIG... jag köpte den mörka. I bak har den rynkning och ett broderat hjärta... dottern vägrar att ta av den så nu har hon den till simskolan... Kommer def att beställa därifrån igen.

• Tullemi
    Pigelinen skrev 2011-10-04 16:59:31 följande:

åh, måste bara dela med mig av UNDERBARA barnkläder... Letade som en tok förra veckan efter en "one Piece" liknande sak till dottern till vettigt pris, en diskret sak tänkte jag mig och så hittade jag denna sida... www.pompdelux.se/p/forside-webshop-little-gir...
    Idag kom paketet och den är LJUVLIG... jag köpte den mörka. I bak har den rynkning och ett broderat hjärta... dottern vägrar att ta av den så nu har hon den till simskolan... Kommer def att beställa därifrån igen.

Jag, som vanligtvis avskyr onepiece, måste säga att den gråprickiga var superfin
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Pigelinen
    Tullemi skrev 2011-10-04 20:59:39 följande:
    Jag, som vanligtvis avskyr onepiece, måste säga att den gråprickiga var superfin
    hihi eller hur!! Har bara VÄGRAT onepiece tidigare men nu när vi ska utomlands o flyga så började jag fundera om det inte kunde vara mysigt för dottern att ha de på flyget och så hittade jag dessa... Im in LOVE!!!
  • Peak

funderade på sms:et man fick idag, 100:- rabatt om man handlar barnkläder för 300:- det måste väl dras av 100:- även om man tar plagg märkta "ta 3 betala för 2"!?

Och så funderar jag på dessa
    www.lindex.com/se/barn/pojk-86-122-cl/3-favoriter-foer-2/6586117/Troeja/
    Den ligger under rubriken "3 för 2" men går inte in för det om man lägger dem i shoppingkorgen! Har de lagt dem fel på nätet?

• mianf

Peak fanns det nån kod till eller skulle man bara visa smset i kassan

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11