• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • backi2008
    AochJsMamma skrev 2011-10-03 19:58:51 följande:
    Glad att jag köpte polisbil tröjan o brandbilströjan till Alex, är redan slut ser jag..
    Köpte bara brandbils tröjan, Emil ville bara ha den. Ångrade mig redan då vi gick från affären och tänkte köpa den senare Hoppas polisbils tröjan finns kvar.....
    Emil min solstråle
  • winters
    Glad att jag köpte polisbil tröjan o brandbilströjan till Alex, är redan slut ser jag..
    Visst är de fiiina!
    Oscar 091001
  • AochJsMamma

Backi o Winters: superfina! Gissar att det blur till att köpa den Snabbt om du vill få fatt på en Backi.,

Här blir det polisbilar till förskolan idag.

• anette 81

vilka är det? har jag missat
  • sarsparis
    backi2008 skrev 2011-10-03 21:38:08 följande:
    Köpte bara brandbils tröjan, Emil ville bara ha den. Ångrade mig redan då vi gick från affären och tänkte köpa den senare Hoppas polisbils tröjan finns kvar.....
     Var bor du?
    Alla fanns i dag i min lindex utanför göteborg, blev brandbilen, får räcka så, sonen ska inte ha mer kläder egentligen......
  • backi2008
    sarsparis skrev 2011-10-04 12:24:10 följande:
     Var bor du?
    Alla fanns i dag i min lindex utanför göteborg, blev brandbilen, får räcka så, sonen ska inte ha mer kläder egentligen......
    Tack för att du erbjuder dig Fick tag på den idag med matchande strumpor
    Emil min solstråle
  • winters
    backi2008 skrev 2011-10-04 15:28:30 följande:
    Tack för att du erbjuder dig Fick tag på den idag med matchande strumpor
    Finns det strumpor oxå? Måste ha! Skrattande
    Oscar 091001
  • Loppan boppan

Tycker trycket är fint men färgerna är apfula tyvärr. Dom kunde kostat på sig lila/gul, rosa/gröb eller grön/röd eller dyl iaf. Men näää killar ska ha bruuuun, mörkblå och mossgrön. Varför?

Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • backi2008
    winters skrev 2011-10-04 15:40:18 följande:
    Finns det strumpor oxå? Måste ha! Skrattande
    Japp Det var hon i kassan som upplyste mig om det. Fanns bara med polisbilar i blått, hon var osäker på om det skulle komma med brandbilar. Tyvärr var det med hal pluppar men det får gå. Kostar 30 kr, som hittat
    Emil min solstråle
  • backi2008
    Loppan boppan skrev 2011-10-04 15:48:07 följande:
    Tycker trycket är fint men färgerna är apfula tyvärr. Dom kunde kostat på sig lila/gul, rosa/gröb eller grön/röd eller dyl iaf. Men näää killar ska ha bruuuun, mörkblå och mossgrön. Varför?
    Jag har köpt tröjorna med all over print, går inte att motstå De andra med bara en bil på magen är inte lika fina.
    Emil min solstråle
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11