• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • Fröken Ferdinand

Hej.
    Är det någon som har en Emmaljunga Nitro city i Celebration White??

Vill gärna se lite bilder...

• annakohler

vilka snygga vagnar ni har allihop...

• Playing the angel
    Fröken Ferdinand skrev 2011-01-15 19:18:14 följande:
    Hej.
    Är det någon som har en Emmaljunga Nitro city i Celebration White??

Vill gärna se lite bilder...
    Japp jag har den. Har citykorgen i Celebration White och Nitro chassi, grymt, grymt snygg. Många har kommenterat den på stan. Nu har vi precis skiftat till sittdel i grått istället, tror inte den vita skulle vara vit så länge sen när de börjar gå . Tyvärr tror jag inte jag har några bilder på hela vagnen utan bara korgen =(, ska kika lite.. 
  • annakohler

Vagnen vi får hem nästa lördag
  • LyckligFru

Emmaljunga Edge duo combi 2011 -PP Offroad red
    Hämtade vi i måndags :) är supernöjd med vagnen och hoppas bebisen gillar den också sen när hon anländer! är dock ingen bra fotograf så bilden blev sådär :)
    www.danielaback.nu <3 BF 13 mars 2011
  • stor grön drake
    LyckligFru skrev 2011-02-20 20:18:47 följande:

Emmaljunga Edge duo combi 2011 -PP Offroad red
    Hämtade vi i måndags :) är supernöjd med vagnen och hoppas bebisen gillar den också sen när hon anländer! är dock ingen bra fotograf så bilden blev sådär :)
    Ha ha, vad liten den ser ut, hade det inte varit för chassit hade jag trott det var en citykorg Häftigt att det är så stor skillnad på hur de är färgsatta
  • mwesterlund

Min älskade Emmaljunga Ozone!
  • LyckligFru
    stor grön drake skrev 2011-02-20 20:36:39 följande:
    Ha ha, vad liten den ser ut, hade det inte varit för chassit hade jag trott det var en citykorg Häftigt att det är så stor skillnad på hur de är färgsatta
    har jag inte ens tänkt på :) men sen när du sa det så kunde jag nog ana vad du mena :) hehe ja det är lite lustigt hur man får det att se ut, försökte lägga upp fler bilder men det ville sig inte.
    www.danielaback.nu <3 BF 13 mars 2011
Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5