• Eddam
    stor grön drake skrev 2011-08-02 20:49:30 följande:
    förhandlingar med skeptisk make pågår...

• Eddam

Visst är det några av er som hänger lite på blocket?
    Jag har köpt ett extrachassi att ha att byta med vid behov ( har en nitro). Sittdelen är fin men sufletten är lite solblekt. Tror ni att det är nån idé att sätta ut det på försäljning eller är det lika bra att dumpa det på återvinningen? Är det ens värt att betala annonskostnaden? Tror det kan vara en -06a 

• Eddam
    Uliise skrev 2011-08-10 20:26:56 följande:
    Tror absolut det kan vara värt att lägga ut!
    Vad är det för sittdel förresten? CC va?
    Jasså, tror du?!
     Skulle jag tro att det är CC om den har funnits ett tag.. Har du/ni nån aning om vad man kan lägga ut den för?
  • Eddam

Tack för tipset om att lägga ut sittdelen på försäljning! Köpte vagnen och en ståbräda igår och sålde endast sittdelen idag för 50:- mindre än jag köpte allt för.. haha Sambon tyckte det var extra trevligt för han föstår inte riktigt mitt ha begär.. haha.. 50:- för ett chassi och ståbräda känns ju helt okej!

• Eddam

Någon som vet vilken ståbräda som passar till en nitro om man inte vill ha Emmaljungas egna?

• Eddam
    mwesterlund skrev 2011-08-12 22:53:00 följande:

-04-05 den fargen fanns när vi tittade på vagn till våran största tjej. Hon är född augusti -05

Haha Vilket galet överpris i sånna fall!
  • Eddam
    stor grön drake skrev 2011-08-13 06:30:29 följande:
    2005 kom de fästena, men minns inte om det var så att det bytte mitt i en "säsong". Dock är det lätt att se skillnad, de nya har fickor som man träder över "bågarna" framme vid fotstödet, så inte barnet får benen mot stommen.

Mitt "nya" chassi står det 0311XX (xx=nånting som jag har glömt och orkar inte gå och titta igen) vilket borde betyda att det är en 04a eller?! Det har EasyFix fäste.. Kom det redan 04a då eller har jag en specialare?
Svar på tråden Emmaljunga tråd, Vol 5