• Bodil1982

Gillar ni buttplug?

Hallåj

Vi hade igår en vild diskution där vi snackade lite sex och kom in på buttplug, som jag älskar. Det var många som bara vägrade att ens tänka tanken (Vi var bara tjejer). Av 11 var vi 3 som gillar det.  Och fler sa att det nästan inte är någon som gillar det. Ok man behöver inte börja med stora saker utan får öva upp sig.

Är det så att många inte giller det?
    Eller vågar ni bara inte test utan tycker att det är fel?
    Vad tycker ni? (tjejer)

Jag älksar att använda buttplug

• Svar på tråden Gillar ni buttplug?
  • Anonym

Skulle aldrig, aldrig testa.. Bara tanken äcklar mig..

• Gung Ho

Haha, namnet 'avtänder' mig mer än själva grejen...{#lang_emotions_wink} 'Buttplug'..

• Anonym (flickvän)

jag älskar min butplug! jag går igång som fan på anal stimulans i kombination med klittan :D jag kommer i princip direkt om jag inte tar det lite lugnt hehe.
    och jag går igång galet mycket på att penetrera sambon i analen också, med finger eller butplug. han är dock inte lika förtjust som jag, så det blir sällan något om han inte vill.

det var nån som undrade hur man förbereder sig, vi brukar köra med kondom på pluggen, eller utan och tvättar/spritar av den sen när man är klar.
    när jag stoppar in fingret på sambon brukar jag använda latexhandskar hehe :) gillar känslan.

• Anonym (unplugged)

Nej, någon plugg eller något annat kommer inte in baken här..hade en pojkvän som roade sig med att försöka stoppa in ett finger men han lärde sig snabbt att det hålet är en enkelriktad utgång!
    Har dock förståelse för att andra kan tycka det är skönt!
    Är inte rädd för att exprimentera, men detta är inget jag känner någon lust för.

• Anonym (nr 35)
    Anonym (Anne) skrev 2010-03-07 20:44:14 följande:
    Jag vill bara instämma. Ta det lungt i början annars kan det göra ont..
    Anonym (Nice) skrev 2010-03-07 19:39:37 följande:
    Framför allt se till att du vill, mjuka upp med fingrar och använd mycket glidmedel så det inte gör ont. Sen tycker jag att du till en början får styra in den själv då du vet bäst i vilken takt det funkar för dig. Lycka till !
    Alltså, han sätter in den på mig ibland. Men jag menar att jag är feg för att sätta in den på honom jag vet att han gillar det men jag blir för blyg...
    Anonym (njutande tjej) skrev 2010-03-07 19:05:28 följande:
    Ja, komma över fegheten. ingenting alls att vara feg över, speciellt med tanke på att det är en skön grej och att även din kille gillar den. Du kan ju ge över ansvaret till honom, nämligen be honom plug'a dig när han vill ha med pluggen. Då behöver du inte fundera och känna dig feg över det. Han får ansvaret över detta =)
  • Anonym (njutande tjej)

för många som upplever att analsex gör ont i början kan buttplug'en vara bra att 'värma upp' med. hade paus med analsex en ganska lång tid och när vi sedan ville köra a6 igen så var jag lika trång som en nybörjare :P fram med buttplug'en som inledning.

• Bodil1982

Haha imorgon ikväll blir det binda av när han kommer hem :) jag beställde idag ett kit hos erotiklust.se som heter Master & Servant Set deras artikel nr: 215815 .Det tror jag ska räcka för att hålla honom kvar;)

Anonym (Nice) skrev 2010-03-07 17:20:41 följande:
  • Anonym (Nice)
    Bodil1982 skrev 2010-03-08 18:07:29 följande:
    Haha imorgon ikväll blir det binda av när han kommer hem :) jag beställde idag ett kit hos erotiklust.se som heter Master & Servant Set deras artikel nr: 215815 .Det tror jag ska räcka för att hålla honom kvar;)
    Hoppas ni får riktigt trevligt

Gillar ni bondage så finns det böcker som illustrerar
    http://www.lustfynd.se/sexleksaker/jamfor-priser/bondage-bilderbok.12764.html

Sen finns det bondage-tejp också som fungerar riktigt bra, om ni vill variera er
  • Bodil1982

Det såg lite avancerat ut vi får nog börja med det jag beställt men det kan vara värt att kolla upp lite literartur när vi blivit mer vana ;)
    Vi får väl se vem som tillslut blir bunden {#lang_emotions_sealed}

Anonym (Nice) skrev 2010-03-08 20:47:36 följande:
    Hoppas ni får riktigt trevligt Gillar ni bondage så finns det böcker som illustrerar www.lustfyndse/sexleksaker/jamforpriser/bon... Sen finns det bondage-tejp också som fungerar riktigt bra, om ni vill variera er
  • ssoonnyy
    Bodil1982 skrev 2010-03-08 18:07:29 följande:
    du måste berätta här hur det gick sen och vad ni gjorde! något som alltid funkar är att retas mycket, göra det långsamt varierat med snabbt, upp till han nästan kommer för att sen sluta, ögonbindel är nice med, men allt detta vet du säkert redan :)
Svar på tråden Gillar ni buttplug?