• Bodil1982

Gillar ni buttplug?

Hallåj

Vi hade igår en vild diskution där vi snackade lite sex och kom in på buttplug, som jag älskar. Det var många som bara vägrade att ens tänka tanken (Vi var bara tjejer). Av 11 var vi 3 som gillar det.  Och fler sa att det nästan inte är någon som gillar det. Ok man behöver inte börja med stora saker utan får öva upp sig.

Är det så att många inte giller det?
    Eller vågar ni bara inte test utan tycker att det är fel?
    Vad tycker ni? (tjejer)

Jag älksar att använda buttplug

• Svar på tråden Gillar ni buttplug?
  • Bodil1982

Vad binder du honom med?

Anonym (Nice) skrev 2010-03-07 03:11:29 följande:
    Vi började testa för några år sedan och min sambo älskar det !! Det kan ju vara lite tabubelagt och nervöst i böran men nu har vi flera och han använder även dildos :) Jag brukar smeka/suga honom samtidigt, ibland binda honom och riktigt stimulera alla erogena zoner han har B) . Rekommenderas varmt !
  • Anonym (Nice)
    Bodil1982 skrev 2010-03-07 14:36:35 följande:
    Vad binder du honom med?
    Det som finns tillgängligt Vi har köpt bondage-rep men det fungerar lika bra med scarfs eller vanliga rep. Sen kan man ju använda ögonbindel också för att stärka känslointrycken ännu mer
    Jag brukar börja med att smeka kroppen - men inte på dom erogena zonerna utan just bredvid för att bygga upp lusten till max och sen när han är tillräckligt kåt kör jag på för fullt Det brukar bli väldigt intensiva orgasmer och jag går igång på att se honom njuta av det.
  • Bodil1982

Måste bara testa det ....

Anonym (Nice) skrev 2010-03-07 17:20:41 följande:
  • Anonym

Vi kör butplug ibland, alltså att jag har den i. vet att min kille gillar det med, men jag är så feg :( jag kommer aldrig till skott och får in den. Vad ska jag göra för att bryta det mönstret, komma över fegheten?

• Anonym (njutande tjej)
    Anonym skrev 2010-03-07 18:56:48 följande:
    Vi kör butplug ibland, alltså att jag har den i. vet att min kille gillar det med, men jag är så feg :( jag kommer aldrig till skott och får in den. Vad ska jag göra för att bryta det mönstret, komma över fegheten?
    Ja, komma över fegheten. ingenting alls att vara feg över, speciellt med tanke på att det är en skön grej och att även din kille gillar den. Du kan ju ge över ansvaret till honom, nämligen be honom plug'a dig när han vill ha med pluggen. Då behöver du inte fundera och känna dig feg över det. Han får ansvaret över detta =)
  • Anonym (Nice)
    Bodil1982 skrev 2010-03-07 18:24:26 följande:
    Måste bara testa det ....
    Have fun
  • Anonym (Nice)
    Anonym skrev 2010-03-07 18:56:48 följande:
    Framför allt se till att du vill, mjuka upp med fingrar och använd mycket glidmedel så det inte gör ont. Sen tycker jag att du till en början får styra in den själv då du vet bäst i vilken takt det funkar för dig. Lycka till !
  • Anonym (Anne)

Jag vill bara instämma. Ta det lungt i början annars kan det göra ont..

Anonym (Nice) skrev 2010-03-07 19:39:37 följande:
    Framför allt se till att du vill, mjuka upp med fingrar och använd mycket glidmedel så det inte gör ont. Sen tycker jag att du till en början får styra in den själv då du vet bäst i vilken takt det funkar för dig. Lycka till !
  • Anonym

Hur forbereder ni er..? Gor ni ren er dar bak innan?

Svar på tråden Gillar ni buttplug?