• Bodil1982

Gillar ni buttplug?

Hallåj

Vi hade igår en vild diskution där vi snackade lite sex och kom in på buttplug, som jag älskar. Det var många som bara vägrade att ens tänka tanken (Vi var bara tjejer). Av 11 var vi 3 som gillar det.  Och fler sa att det nästan inte är någon som gillar det. Ok man behöver inte börja med stora saker utan får öva upp sig.

Är det så att många inte giller det?
    Eller vågar ni bara inte test utan tycker att det är fel?
    Vad tycker ni? (tjejer)

Jag älksar att använda buttplug

• Svar på tråden Gillar ni buttplug?
  • Bodil1982

Han var först på tur att få sig en liten överraskning, så när han kom hem från jobbet hade jag satt på mig lite sexiga kläder som skulle locka honom vilket det gjorde!
    Jag hade förberätt inne i vardagsrummet med det nyinköpta bdsm kitet.
    istället för att binda honom i sägen fick det bli soffan, på med ögonbindel först och sedan börja binda honom (väldigt lätt med kitet). Han verkade bli lite nervös först men efter att jag bundt fast honom ordentligt började jag försiktig att smeka och massera honom en liten stund vilket tillslut avslutades med oralsex till hans extas.
    Efter det var det bara att byta om, knyta upp och låtsas som att inget hade hänt, och jag kan lova att det retade upp honom.....

Anonym skrev 2010-03-12 18:42:53 följande:
    vad roligt ! kan du inte berätta lite detaljer om vad ni gjorde ? ;)
  • Anonym (Nice)
    Bodil1982 skrev 2010-03-12 22:25:30 följande:
    Han var först på tur att få sig en liten överraskning, så när han kom hem från jobbet hade jag satt på mig lite sexiga kläder som skulle locka honom vilket det gjorde!Jag hade förberätt inne i vardagsrummet med det nyinköpta bdsm kitet.istället för att binda honom i sägen fick det bli soffan, på med ögonbindel först och sedan börja binda honom (väldigt lätt med kitet). Han verkade bli lite nervös först men efter att jag bundt fast honom ordentligt började jag försiktig att smeka och massera honom en liten stund vilket tillslut avslutades med oralsex till hans extas. Efter det var det bara att byta om, knyta upp och låtsas som att inget hade hänt, och jag kan lova att det retade upp honom.....
    Bra början   Prova att börja som du gjort och just innan det går för honom så slutar du - så kan man hålla på i flera timmar... Plågsamt men skööööönt B-)
    Eller binda fast honom och låta honom se på när du tillfredställer dig själv... Så får han vackert vänta... Hehe...
  • Bodil1982

De ska jag testa ;)

Anonym (Nice) skrev 2010-03-13 00:35:34 följande:
    Bra början   Prova att börja som du gjort och just innan det går för honom så slutar du - så kan man hålla på i flera timmar... Plågsamt men skööööönt B-) Eller binda fast honom och låta honom se på när du tillfredställer dig själv... Så får han vackert vänta... Hehe...
  • Krampen
    Grynet2010 skrev 2010-03-12 17:02:47 följande:
    Har 3 buttpluggar i 3 olika storlekar som används flitigt här hemma. En liten en man kan pumpa upp och en ganska så stor kan inte få in hela men provar flera gånger i veckan på det och min man blir kåt och stenhård av att få hjälpa till. Dom är ju ganska dyra så man kan ju inte låta dom ligga i skåpet oanväda
    jag har också en some inte riktigt går in men jag " övar" ofta ! Har tyvärr ingen att dela min  glädje som du !{#lang_emotions_frown}
  • Bodil1982

Det är bara att öva {#lang_emotions_sunny} Hoppas glädjen kommer snart

Krampen skrev 2010-03-13 10:17:04 följande:
    jag har också en some inte riktigt går in men jag " övar" ofta ! Har tyvärr ingen att dela min  glädje som du !
  • Anonym (svampen)

Gilla grejen, men har ingen som passar :( Vad föredrar ni andra, med eller utan viberationer?

Skulle vilja ha en som drivs med vanliga baterier, inte är för stor och helst i silicon, hittade en som lät bra men den kostade 800 kr, lite mycket kanske...

• Bea Lind
    ssoonnyy skrev 2010-03-09 00:31:12 följande:
    buttplug är spännande leksak och väldigt tabu.. jag skulle gärna använda en sån på min flickvän när jag känner mig lite extra dominant trycka ner henne på mage i sängen, händerna på ryggen, handbojorna och ögonbindeln på, olja in hennes hål och massera in pluggen.. sen får hon ställa sig på knä och suga tills jag sprutar henne i munnen..kanske sätta fast en "ägg-vibrator" mot klittan också som jag kan leka med under tiden.mmmm. gud va skönt det hade varit.. blir ju sugen nu.. men vet inte vad hon hade sagt.. hon hade säkert gått med på det, men man vill ju att hon ska gilla det och bli sådär galet kåt av det med :)
    Det där var ju riktigt upphetsande!

Vi har försökt med buttpluggar men det går liksom inte. Brukar börja med ett finger och sen två. Är jätteskönt så länge han smeker mig. Men gör ont så fort han slutar.
    Och slutar han inte smeka mig så får jag snart orgasm. Och så fort jag fått dt så gör det för ont så det går inte längre.
    Någon som har något tips på hur man kan göra?
    I fantasin vill jag ha en liten plugg som man sen pumpar upp till en större. Någon som vet om det finns såna?
  • Bodil1982

Hur liten bör den då vara?

Bea Lind skrev 2010-03-17 10:51:25 följande:
    Det där var ju riktigt upphetsande! Vi har försökt med buttpluggar men det går liksom inte. Brukar börja med ett finger och sen två. Är jätteskönt så länge han smeker mig. Men gör ont så fort han slutar. Och slutar han inte smeka mig så får jag snart orgasm. Och så fort jag fått dt så gör det för ont så det går inte längre. Någon som har något tips på hur man kan göra? I fantasin vill jag ha en liten plugg som man sen pumpar upp till en större. Någon som vet om det finns såna?
  • Bodil1982

Med vibrationer tycker jag är grymt bra Men en som riktigt mjuk är ochså bra..

Anonym (svampen) skrev 2010-03-16 16:47:32 följande:
    Gilla grejen, men har ingen som passar :( Vad föredrar ni andra, med eller utan viberationer? Skulle vilja ha en som drivs med vanliga baterier, inte är för stor och helst i silicon, hittade en som lät bra men den kostade 800 kr, lite mycket kanske...
  • Bea Lind
    Bodil1982 skrev 2010-03-17 18:41:02 följande:
    Hur liten bör den då vara?
    jag vet inte. Grejen är ju den att han måste smeka mig hela tiden. Och eftersom jag tycker att det är så skönt får jag snart orgasm. Och efter det så går det inte längre för att det gör för ont. Finns det något tips eller knep om hur man kan göra för jag vill ju hålla på längre.
Svar på tråden Gillar ni buttplug?