Bea Lind skrev 2010-03-17 10:51:25 följande:
Det där var ju riktigt upphetsande! Vi har försökt med buttpluggar men det går liksom inte. Brukar börja med ett finger och sen två. Är jätteskönt så länge han smeker mig. Men gör ont så fort han slutar. Och slutar han inte smeka mig så får jag snart orgasm. Och så fort jag fått dt så gör det för ont så det går inte längre. Någon som har något tips på hur man kan göra? I fantasin vill jag ha en liten plugg som man sen pumpar upp till en större. Någon som vet om det finns såna?
Kika på någon erotikbutik på nätet..det brukar finnas medi sortimentet uppblåsbara buttpluggar om det är en butik med brett sortiment.
Kan starkt rekomendera det , inte bara för "nybörjare" utan även bra för lite mer avancerade lekar:)
Har flera buttpluggar och iom att vi rätt ofta har just snalsex så används dom rätt fligigt..men en av dom funkar ändå inte och jag tror att det beror på att den är för spetsig..den funkar helt enkelt inte och antar att man mer eller mindre låser sig psykiskt när man känner att det inte är bra.
800 för en buttplugg med vibrator tycker jag låter väl dyrt..ibland kan det löna sig att leta runt lite på olika ställen .