• Bodil1982

Gillar ni buttplug?

Hallåj

Vi hade igår en vild diskution där vi snackade lite sex och kom in på buttplug, som jag älskar. Det var många som bara vägrade att ens tänka tanken (Vi var bara tjejer). Av 11 var vi 3 som gillar det.  Och fler sa att det nästan inte är någon som gillar det. Ok man behöver inte börja med stora saker utan får öva upp sig.

Är det så att många inte giller det?
    Eller vågar ni bara inte test utan tycker att det är fel?
    Vad tycker ni? (tjejer)

Jag älksar att använda buttplug

• Svar på tråden Gillar ni buttplug?
  • zara
    Bea Lind skrev 2010-03-17 10:51:25 följande:
    Det där var ju riktigt upphetsande! Vi har försökt med buttpluggar men det går liksom inte. Brukar börja med ett finger och sen två. Är jätteskönt så länge han smeker mig. Men gör ont så fort han slutar. Och slutar han inte smeka mig så får jag snart orgasm. Och så fort jag fått dt så gör det för ont så det går inte längre. Någon som har något tips på hur man kan göra? I fantasin vill jag ha en liten plugg som man sen pumpar upp till en större. Någon som vet om det finns såna?
    Kika på någon erotikbutik på nätet..det brukar finnas medi sortimentet uppblåsbara buttpluggar om det är en butik med brett sortiment.
    Kan starkt rekomendera det , inte bara för "nybörjare" utan även bra för lite mer avancerade lekar:)

Har flera buttpluggar och iom att vi rätt ofta har just snalsex så används dom rätt fligigt..men en av dom funkar ändå inte och jag tror att det beror på att den är för spetsig..den funkar helt enkelt inte och antar att man mer eller mindre låser sig psykiskt när man känner att det inte är bra.

800 för en buttplugg med vibrator tycker jag låter väl dyrt..ibland kan det löna sig att leta runt lite på olika ställen .
  • Anonym

Vi har fått en jättekick i vårat sexliv sen vi införskaffade några olika buttpluggar, vi har väl inga så jätte avancerade saker men vi använder dem flitigt och har det hur skönt som helst.....

• Bodil1982

Jag tycker också att 800 för en plugg låter dyrt.
    Där jag handlar finns det väldigt många bra och betydligt biligare.

Anonym (svampen) skrev 2010-03-16 16:47:32 följande:
    Gilla grejen, men har ingen som passar :( Vad föredrar ni andra, med eller utan viberationer? Skulle vilja ha en som drivs med vanliga baterier, inte är för stor och helst i silicon, hittade en som lät bra men den kostade 800 kr, lite mycket kanske...
    zara skrev 2010-03-18 10:51:29 följande:
    Kika på någon erotikbutik på nätet..det brukar finnas medi sortimentet uppblåsbara buttpluggar om det är en butik med brett sortiment. Kan starkt rekomendera det , inte bara för "nybörjare" utan även bra för lite mer avancerade lekar:) Har flera buttpluggar och iom att vi rätt ofta har just snalsex så används dom rätt fligigt..men en av dom funkar ändå inte och jag tror att det beror på att den är för spetsig..den funkar helt enkelt inte och antar att man mer eller mindre låser sig psykiskt när man känner att det inte är bra. 800 för en buttplugg med vibrator tycker jag låter väl dyrt..ibland kan det löna sig att leta runt lite på olika ställen .
  • Anonym (svampen)
    zara skrev 2010-03-18 10:51:29 följande:
    Kika på någon erotikbutik på nätet..det brukar finnas medi sortimentet uppblåsbara buttpluggar om det är en butik med brett sortiment.Kan starkt rekomendera det , inte bara för "nybörjare" utan även bra för lite mer avancerade lekar:)Har flera buttpluggar och iom att vi rätt ofta har just snalsex så används dom rätt fligigt..men en av dom funkar ändå inte och jag tror att det beror på att den är för spetsig..den funkar helt enkelt inte och antar att man mer eller mindre låser sig psykiskt när man känner att det inte är bra.800 för en buttplugg med vibrator tycker jag låter väl dyrt..ibland kan det löna sig att leta runt lite på olika ställen .
    Jo, jag tycker också att 800 kr är lite saftigt, men den uppfyller vad jag tror jag vill ha, men inte vad jag vill betala... Denna är det http://martinshop.se/nexus-g-rider-women-g-punktsvibrator/pid/11000
    Annars hittade jag detta settet som inte såg helt fel ut det heller... Men för dyrt naturligtvis. http://martinshop.se/nexus-g-play-range/cid/104_2269_2259/pid/12059
  • zara

Men är dom värda dom pengarna :(
    Dom kan ju inte ens koka kaffe eller dammsuga golvet.

(Men iof så har jag en rabbit som gick på över 600 men det var gubben som köpte den , tror att gubbarna faller mest för dom avancerade fjärrkontrollerna med alla knappar och alternativ *LOL*)

Just martinshop ska man hålla lite koll på..ibland rear dom ut saker o då rejält nedsatta.

• Anonym

Ar nyfiken och skulle vilja testa.. men orolig att for att inte vara "ren" hela tiden.. nar pluggen ska komma ut tex...
    Tips?

• FruT81
    Anonym skrev 2010-03-24 12:47:27 följande:
    Ar nyfiken och skulle vilja testa.. men orolig att for att inte vara "ren" hela tiden.. nar pluggen ska komma ut tex...Tips?
    håller med dig.....men va fasen prova gör vi väl "anonym" ;) ?? Man får väl resonera som så, har man fött barn så bör inte detta vara så "kladdigt"

Hela "binda upp" grejen gör mig upphetsad ialla fall..........
  • Anonym (Anne)

Gå på toa en stund innan om det inte kladdar för mycket då så är det lungt.
    Det finns även en liten analdusch som jag har kolla på erotiklust.se där köpte jag en som heter Colt Anal Duche Artnr:  2687500

Ar nyfiken och skulle vilja testa.. men orolig att for att inte vara "ren" hela tiden.. nar pluggen ska komma ut tex... Tips?
  • Stygga stina
    Jag använder en liknande analdusch och den fungerar bra.

Anonym (Anne) skrev 2010-03-28 11:51:44 följande:
    Gå på toa en stund innan om det inte kladdar för mycket då så är det lungt.Det finns även en liten analdusch som jag har kolla på erotiklust.se där köpte jag en som heter Colt Anal Duche Artnr:  2687500
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Ar nyfiken och skulle vilja testa.. men orolig att for att inte vara "ren" hela tiden.. nar pluggen ska komma ut tex...Tips?
    Men när den ska ut kan du ju vara lite diskret och vända dig bort lite med rumpan om du är orolig.
Svar på tråden Gillar ni buttplug?