• Bodil1982

Gillar ni buttplug?

Hallåj

Vi hade igår en vild diskution där vi snackade lite sex och kom in på buttplug, som jag älskar. Det var många som bara vägrade att ens tänka tanken (Vi var bara tjejer). Av 11 var vi 3 som gillar det.  Och fler sa att det nästan inte är någon som gillar det. Ok man behöver inte börja med stora saker utan får öva upp sig.

Är det så att många inte giller det?
    Eller vågar ni bara inte test utan tycker att det är fel?
    Vad tycker ni? (tjejer)

Jag älksar att använda buttplug

• Svar på tråden Gillar ni buttplug?
  • Anonym (inlägg 2&5)
    Bodil1982 skrev 2010-03-04 18:53:48 följande:
    Erotiklust.se Artnr:  69826  Namn: UniPlug Smoke SmallFinns i olika färger men jag gillade den. Den e grym och jag rekomenderar den varmt.
    Tack! Nu jädrar e re dags för en godislåda
  • Balder69

Ja min fru gillar då dom som vi har ...gillar dom jag med...

• Cybermorsan
    Bodil1982 skrev 2010-03-04 19:15:13 följande:
    Har du någonsin testat? Eller är det som kompisarna och bara tycker att "man inte ska vara där och pilla" Jag får iallafall mycket starkare orgasmer med en plugg.
    Nej, jag har aldrig testat, då tanken inte tilltalar mig. Jag har analsex då och då men det är ingen favorit..

Men det låter rimligt det där med starkare orgasmer, för det har hänt att jag fått väldigt starka såna under analsex. Och även förspel där dildo använts just där, samtidigt som..

Ja du fattar. {#lang_emotions_smile}
  • Cybermorsan

Ps..jag har kompisar som är lika frigjorda som jag och jag har kompisar som är rätt pryda, oavsett vilket betyder deras åsikt inget, det är ju jag själv som avgör vad som verkar tilltalande eller inte ;)

Pps. Dumt att man inte kan editera själv i sina inlägg så man slipper skriva ett inlägg till och lägga till det man glömde. {#lang_emotions_embarassed}

• timri

Har testat och det är så skönt, den åker fram lite då och då:-P

• Bodil1982

Visst bestämmer man själv men det är ju kul att diskutera.
    Jag skiter i vad de tycker min plugg åker in jämt...

Cybermorsan skrev 2010-03-04 23:00:51 följande:
    Ps..jag har kompisar som är lika frigjorda som jag och jag har kompisar som är rätt pryda, oavsett vilket betyder deras åsikt inget, det är ju jag själv som avgör vad som verkar tilltalande eller inte ;) Pps. Dumt att man inte kan editera själv i sina inlägg så man slipper skriva ett inlägg till och lägga till det man glömde.
  • Nightprawler

Har en med vibrator.
    LOVE IT

• Anonym (njutande tjej)

Ja, absolut gillar jag buttpluggen!! :) Har ett par stycken, beställt från internet. Enormt skönt + bra att ha vid sex. Dubbel stimulering + även super för killen. Blir mera tight, vilket gör att sexet blir extraskönt även för killen.

Helt klart värt att testa!! {#lang_emotions_wink}

• Anonym (Man)

Någon av er kvinnor som gillar att använda den på er kille?

• Anonym

En liten fundering... gor ni alltid ren er dar bak innan ni anv den..? I sa fall hur?

/oerfaren

Svar på tråden Gillar ni buttplug?