• Bodil1982

Gillar ni buttplug?

Hallåj

Vi hade igår en vild diskution där vi snackade lite sex och kom in på buttplug, som jag älskar. Det var många som bara vägrade att ens tänka tanken (Vi var bara tjejer). Av 11 var vi 3 som gillar det.  Och fler sa att det nästan inte är någon som gillar det. Ok man behöver inte börja med stora saker utan får öva upp sig.

Är det så att många inte giller det?
    Eller vågar ni bara inte test utan tycker att det är fel?
    Vad tycker ni? (tjejer)

Jag älksar att använda buttplug

• Svar på tråden Gillar ni buttplug?
  • Anonym (butt)

Älskar min buttplug, får så otroligt härliga orgasmer när han knullar mig i fittan och buttpluggen där bak. Därför är det oftast han som tar fram den, för han vill verkligen ge mig de bästa orgasmerna ever, alltid. {#lang_emotions_tongue_out}

• Bodil1982

Kan bara hålla mé det tar orgasmerna till nya höjder :)

Anonym (butt) skrev 2010-03-30 19:25:18 följande:
    Älskar min buttplug, får så otroligt härliga orgasmer när han knullar mig i fittan och buttpluggen där bak. Därför är det oftast han som tar fram den, för han vill verkligen ge mig de bästa orgasmerna ever, alltid.
  • Stygga stina

Kan ju bara säga att buttplugg är bäst och ett måste ...

• Anonym (Buttplugg lover)

Jag köpte en buttplugg av medelstor storlek som man kan pumpa upp när den väl är inna och det kan jag verkligen rekomendera riktigt rikgtigt skönt att bli ordentilgt utfylld. Gubben gillar att jag blir trång och mina orgasmer blir otroligt intensiva.

Använd senast i morse :)

• Anonym (hoppsan!)

Vilket sammanträffande, TS, att det var Erotiklust du handlat från! Den siten har jag inte sett dig göra reklam för tidigare! Inte andra heller, med andra nicknames!

Själv handlar jag från Martinshop.
  • Stygga stina
    Anonym (butt) skrev 2010-03-30 19:25:18 följande:
    Älskar min buttplug, får så otroligt härliga orgasmer när han knullar mig i fittan och buttpluggen där bak. Därför är det oftast han som tar fram den, för han vill verkligen ge mig de bästa orgasmerna ever, alltid.
    Bluggen är bara ett måste ...
  • Anonym

analsex tycker jag är bäst men buttpluggen är även den bra, dock behöver jag byta till en större storlek då den kan glida ur ibland :(

Tre nya pluggar är nu inhandlade....:)

• betta64
    Bodil1982 skrev 2010-03-04 18:02:49 följande:
    Hallåj

Vi hade igår en vild diskution där vi snackade lite sex och kom in på buttplug, som jag älskar. Det var många som bara vägrade att ens tänka tanken (Vi var bara tjejer). Av 11 var vi 3 som gillar det.  Och fler sa att det nästan inte är någon som gillar det. Ok man behöver inte börja med stora saker utan får öva upp sig.

Är det så att många inte giller det?
    Eller vågar ni bara inte test utan tycker att det är fel?
    Vad tycker ni? (tjejer)

Jag älksar att använda buttplug
    Skulle inte tänka mig sex utan pluggen, har en vulgärt stor sak som ska föreställa en handgranat, gör väldigt ont att föra in men det är det värt. Ska se om jag hittar en bild på den.
  • Anonym (Male)

Puffar tråden.

Någon som använder buttplugg före analsex och upplever att det underlättar penetreringen sedan när man tar ut pluggen?

Är det bäst "effekt" att låta den sitta i rumpan medan man har vaginalt sex?

Vill gärna höra både positiva och negativa upplevelser med en plug.m

• Anonym (Kille)

Ja, det underlättar penetration om man först penetrerar med något som är mindre och låter hålet tänjas lite först.

Går att ha pluggen i när man kör vaginalt, fittan blir väldigt tight o hon känner sig uppfylld. Beroende på pluggens utformning så kan det ju skava lite dock.

Har odelat positiva upplevelser både på mig o på tjejen.

• Anonym (Len)

Jag före drar en dildos,den är skönare att ha i anus

• Tom Araya

Jag pluggar henne gärna när jag ska slicka henne, pulla eller knulla. I vissa ställningar ger det även mig en annorlunda och positiv känsla.
    Flera av de tjejer jag varit med gillar det.
    Är även bra som förberedelse för analt knull.

• Anonym (Används av båda)

Här används pluggen flitigt av båda! Kan även rekommenderar ett sk "pärlhalsband"

Anonym (Male) skrev 2017-01-05 08:06:14 följande:

Puffar tråden.

Någon som använder buttplugg före analsex och upplever att det underlättar penetreringen sedan när man tar ut pluggen?

Är det bäst "effekt" att låta den sitta i rumpan medan man har vaginalt sex?

Vill gärna höra både positiva och negativa upplevelser med en plug.m

En plugg funkar väldigt till att värma upp och förbereda för annan penetrering.

Brukar använda den på mej själv när jag vet att frugan är på humör för att använda strapen

Har funderingar på en uppblåsbar plugg som man kan töja ut allteftersom man känner för det!

köpt igår och prövad inatt! Min allra bästa leksak i dagsläget (mannen)
  • NinjaLinan

Buttplug i metall, vad kan jag säga, det är gudomligt :D
    Det förhöjer känslan som bara den och dessutom tycker jag faktiskt att jag blir riktigt snygg med den på plats, eller, min man säger att jag blir snygg. Jag har själv bara sett det på bild :D
    Ett vanligt fel många gör är att köpa en för liten, de har en tendens att glida ur i stundens hetta.
    Köp en som är över 3cm i diameter och se till att den har en stadig bas så den inte "fösvinner in" under akten... inte speciellt roligt att leta efter den...
    Kolla in min favvo här: sinamatic.se/produkt/buttplug-exclusive-pink-medium/

Svar på tråden Gillar ni buttplug?