• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • sesssan

Men vart på deras fb sida står det? jag e nog blind:) men va bra då blir de lite ns då=) Hur har dom koll på de..det kommer nog gå igenom att handla ns för alla gissar jag, det får bara inte stå att ns är billgare..

• Ns mamma
    lottizm skrev 2011-04-21 20:42:08 följande:
    tack, då tar jag 86. har höstens haremsjeans redan men det är för varmt för att använda dem nu men dom är jättesnygga så det kanske skulle gå bra med ett par till.
    ja, jag har både fodrade och ofodrade, tycker dom sitter så snyggt på sonen och de är ju lite mjukare än de andra jeansen också!
  • solouniko

Vilken stl på vårens harmen och army ska jag ta till Milla som är typ 85-86 cm lång? Hon har höstens harem och army i 86 och de sitter båda ok, harem är ju lite större. Är de lika stora i vår "som vanligt"? Hon har brara slim och wctn ännu från våren.. Kanske jag ska ta 92 på army iallafall, och 86 på harem? Hjälp!

Milla 090316 ♥ Bebis maj 2011 ♥ solouniko.blogg.se
  • Viktorsmamma
    solouniko skrev 2011-04-22 14:31:15 följande:
    Vilken stl på vårens harmen och army ska jag ta till Milla som är typ 85-86 cm lång? Hon har höstens harem och army i 86 och de sitter båda ok, harem är ju lite större. Är de lika stora i vår "som vanligt"? Hon har brara slim och wctn ännu från våren.. Kanske jag ska ta 92 på army iallafall, och 86 på harem? Hjälp!
    Vi har 86 på Viktor i både Army(camo) och harem, men då hade han 80 på harem i höstens.

viktor är 86cm lång ungefär men har lite kortare ben.
  • solouniko
    Viktorsmamma skrev 2011-04-22 15:10:16 följande:
    Vi har 86 på Viktor i både Army(camo) och harem, men då hade han 80 på harem i höstens.

viktor är 86cm lång ungefär men har lite kortare ben.
    Tycker du kamo är snygga IRL? Tänker mig att Milla kommer bli snygg i dom och en råååsa överdel Gillar det inte så mkt annars, men NS är ju alltid NS
  • backi2008

Solouniko- army brallorna är så mycket snyggare irl än på bild Dock går de ej i rosa som det ser ut på bilderna utan är mer svart, grå och mörk beige. Lite svårt att förklara. Sonen har dem på sig i BT, kan vara någon sida bak nu. Tycker dom är jätte fina med klara färger till, har dock inte provar rosa ang storlek har sonen 98 i vårens harem och 104 i army och wct. Jag upplever att dessa i 104 är något mindre än wct i 104 och något större än harem i 98.

• lillronya
    solouniko skrev 2011-04-22 15:21:07 följande:
    Tycker du kamo är snygga IRL? Tänker mig att Milla kommer bli snygg i dom och en råååsa överdel Gillar det inte så mkt annars, men NS är ju alltid NS
    NU fatar jag att du menade camobyxorna.
    Fast jag råder till samma storlekar iaf.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • Viktorsmamma
    solouniko skrev 2011-04-22 15:21:07 följande:
    ja tycker de är skit snygga

så här sitter 86orna på viktor <3 tyckte inte om de innan de kom hem, men sambon ville ha de  så de köptes och nu vill jag ha shortsen med
  • Viktorsmamma
    solouniko - jag kan mäta både harem och camo i 86 om du vill, då kan ju ju jämföra med de harem du har som passade bra om de är mindre eller lika? så  vet du ju vilken storlek du ska ta?
  • solouniko

Ja du får jättegärna mäta om du ids Nej jag vet att de inte är rosa som det ser ut på vissa bilder, men råkade nämna för sambon att det fanns camo och nu vill han ha dom Var lite anti först men tror som sagt att de kan bli riktigt snyggt ändå

Svar på tråden Nova Star-tråden 6