Viktorsmamma skrev 2011-04-27 19:15:29 följande:
vi använder allt på dagis, vi har 90% pop, nova star. sen lite lindex/kappahl/molo osv. kör med vannish i varje maskin för säkerhetsskull

Samma här, slänger alltid i en skopa vanish för säkerhetsskull och inget har blivit "förstört" ännu varken hemma eller på dagis

Doodies skrev 2011-04-27 20:27:32 följande:
Vilka fina kläder! Var kamobyxorna till dottern? Tycker dom är skitfina men är osäker på om jag vågar köpa dom till dottern. Vet inte riktigt vad jag ska ha till ...
Min dotter är en cool tjej och absolut ingen prinsessa .. gillar både könsneutrala kläder men även sucker för supersöta molo så jag har svårt att hitta kläder som kombinerar detta.
Tack! Jo, jag slog till på kamobyxorna till henne tillslut. Är egentligen inte superförtjust i kamo oavsett kön

Men tycker dom är supersnygga faktiskt och tänker mig att hon ska ha nått rosa till

Milla är inte heller direkt super rosa eller så "tjejig" utan har lite av varje, älskar NS kombinerat med katvigs randiga tröjor men även molo och annat

Tror det får bli kamo premiär imorgon så jag ska försöka fota då, men tycker absolut du ska köpa dom