• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • Viktorsmamma
    solouniko skrev 2011-04-22 21:35:19 följande:
    Ja du får jättegärna mäta om du ids Nej jag vet att de inte är rosa som det ser ut på vissa bilder, men råkade nämna för sambon att det fanns camo och nu vill han ha dom Var lite anti först men tror som sagt att de kan bli riktigt snyggt ändå
    jag mäter de om ett tag.

jag gjorde "felet" också att visa bilden och då skulle vi ha de enligt sambon och ja, de ångrar jag inte idag för de är snygga!
  • solouniko
    Viktorsmamma skrev 2011-04-23 09:22:56 följande:
    jag mäter de om ett tag.

jag gjorde "felet" också att visa bilden och då skulle vi ha de enligt sambon och ja, de ångrar jag inte idag för de är snygga!
    Tack men nu har jag redan beställt Blev ett par harem i 86, kamo i 92 och den svarta mössan i stl M. Den svarta från förra våren i stl S börjar bli på gränsen nu Och en lila/gul katvig tröja också, bra deal det där på gruopon Allt för 550 kr
    Milla 090316 ♥ Bebis maj 2011 ♥ solouniko.blogg.se
  • Aprikos
    Viktorsmamma skrev 2011-04-22 17:59:33 följande:
    ja tycker de är skit snygga

så här sitter 86orna på viktor <3 tyckte inte om de innan de kom hem, men sambon ville ha de  så de köptes och nu vill jag ha shortsen med
    Shortsen är ÄNNU finare! :)
  • Doodies

Jag köpte ett par ljusa harembyxor till min dotter förra veckan. Hon är 80 cm lång och jag tog storlek 80.
    Dom sitter helt okej. Absolut inte för stora. Men jag har fattat att det kan variera på byxorna. Är nu rädd för att beställa ett par till och att dom är för små. Eller små kommer dom väl inte vara .. men jag gillar när det är mycket "baggy" .. så hellre för mycket av det än för mycket mudd så att säga.
    Vågar man beställa en 86:a ? Någon som har ett par som orkar mäta?
    Mina byxor är ca 23 cm från grenen ner till mudden börjar.

Jättetacksam för hjälp!!

• sesssan

Jag har inga i dom stl men ajg hade satsat på 86..då kan hon ju ha dom längre..

En fråga..årets t-shirts..är dom lika små i stl som dom var förra året. då tyckte jag nä'mligen att just dom var små i stl, fast allt annat i Ns är stort..skumt..Hur är det i år??

• AochJsMamma
    sesssan skrev 2011-04-24 19:13:33 följande:

Jag har inga i dom stl men ajg hade satsat på 86..då kan hon ju ha dom längre..

En fråga..årets t-shirts..är dom lika små i stl som dom var förra året. då tyckte jag nä'mligen att just dom var små i stl, fast allt annat i Ns är stort..skumt..Hur är det i år??

jag tycker de var förvånandsvärt smala o små.. köpte 92/98 som A har på sina randiga NS tröjor o t shirten sitte rrätt tight/snävt på honom. Han är ganska smal så babyshop och den tog jag faktikst 98/104 i, får hoppas att den inte blir enorm..
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • lottizm
    solouniko skrev 2011-04-23 11:05:32 följande:
    Tack men nu har jag redan beställt Blev ett par harem i 86, kamo i 92 och den svarta mössan i stl M. Den svarta från förra våren i stl S börjar bli på gränsen nu Och en lila/gul katvig tröja också, bra deal det där på gruopon Allt för 550 kr
    hur lyckades du få det så billigt?

är alla presentkortskoder från Groupon olika?? eller hur vet de annars vilka som köpte innan texten ändrades?? har sån beslutsångest, vet inte vad jag ska beställa
  • Doodies

Fick beställt 2 par jeans idag iaf. Var inne i en affär och provade och 80 är den som sitter bäst. 86 blir alldeles för stort.
    Blev en harem och en denim byxa. Såg att det fanns 2 olika varianter på denim.. någon som vet hur stor skillnad i fär det är? (FASEN köpte jag inte dom på mässan för??? Köpte den ljusa harem för 200:- och denimbyxan kostade ju bara 100:-!!)
    Fick köpt supersöta crocs till dottern idag också så nu är jag ännu mer sugen på o köpa coola kläder.

• AochJsMamma
    Doodies skrev 2011-04-25 20:53:13 följande:
    Fick beställt 2 par jeans idag iaf. Var inne i en affär och provade och 80 är den som sitter bäst. 86 blir alldeles för stort.
    Blev en harem och en denim byxa. Såg att det fanns 2 olika varianter på denim.. någon som vet hur stor skillnad i fär det är? (FASEN köpte jag inte dom på mässan för??? Köpte den ljusa harem för 200:- och denimbyxan kostade ju bara 100:-!!)
    Fick köpt supersöta crocs till dottern idag också så nu är jag ännu mer sugen på o köpa coola kläder.
    fast jeansen på mässan är alltid från gamla kollektioner, o jeansen för 100 kr förmodar jag är GAMLA. Men har man inte haft dem innan så spelar det kanske ingen roll, personligen har jag sett dem på typ fyra utförsäljningar hittills, så inte konstigt att de dumpade priset på de sista antar jag... Tänk vad billigt detta blev ändå!
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • Doodies
    AochJsMamma skrev 2011-04-26 08:37:49 följande:
    fast jeansen på mässan är alltid från gamla kollektioner, o jeansen för 100 kr förmodar jag är GAMLA. Men har man inte haft dem innan så spelar det kanske ingen roll, personligen har jag sett dem på typ fyra utförsäljningar hittills, så inte konstigt att de dumpade priset på de sista antar jag... Tänk vad billigt detta blev ändå!
    Jo det är sant. Jag tror jag såg dom på mässan även 2010.. men ändå. Jag har inte haft just dom.
    Fick hem denimbyxan idag men blev lite besviken. Dom var inte så som jag såg dom i affären.
    Någon som köpt denim xl light? Dom ska ju vara lite mer baggy. Hur stor skillnad är det på dom?
Svar på tråden Nova Star-tråden 6