Inlägg från: MiniM3 |Visa alla inlägg
  • MiniM3

Bugaboo-tråd nr 21

Jag skickade ett mail om man fick ta bussgods efterkrav på den buggan från 2010 på tradera.

Han svara går med bussgods fast absolut inte efterkrav ..
    Så jag tror absolut att det är något fuffens..
    Iaf så såg jag idag en bugga med sommar suffla här på gotland.. 
    Lite tidigt kan jag tycka då det blåser iskallt :/
  • MiniM3
    Stargirl skrev 2010-03-14 13:37:27 följande:
    Hoppas ingen köper den!! Kanske var den vanliga sufflan smutsig
    Ja hoppas jag med.. men säkert någon stackare som kommer göra det :(
    haha ja kanske det :D
  • MiniM3
    Fröken Småland skrev 2010-03-14 14:04:57 följande:
    Nu har jag inte sett Tradera-auktionen och det kan säkert stämma att det är något skumt med den men jag skulle vilja inflika att det faktum att man inte vill skicka mot efterkrav inte är skumt i sig. I alla fall skulle jag inte vilja göra det för om köparen ångrar sig så står man där och har packat ett jättepaket i onödan och får åka och lösa ut det på stationen igen 400 kr fattigare...
    Jo det kan jag förstå..
    Men sälja en helt ny bugga 2010 för 6000 på köp nu..
    Och absolut inte tar emot folk som kan komma och kolla eller något..
    Och ingen bild på själva kartong eller vad som bara en bild tagit från internet.. 
    det tycker jag är skumt.. 
  • MiniM3

Nu verkar det ju verkligen som det är så att dom luras!!

Dom ville inte ha hem någon till dom men nu är vagnen hos hans/hennes mamma?
    Då kan man ju komma och kolla..
    Och för den delen om man är sååå rädd för RS eller vad det var dom skrev 
    då kan man ju inte änns gå utanför dörren och gå förbi människor heller.. 
    Bebisen kan bli lika smittad i affären
  • MiniM3
    Ia 70 skrev 2010-03-14 22:40:34 följande:
    Ja eller hur De e ju på BB som man inte brukar låta syskon komma o  hälsa på på grund av rh virus men inte vuxna...o ja smittan finns ju kanske på bussen eller i affären
    Dom gör ju så bara för att undvika att någon ska komma..
    Men dom är ju inte duktiga på och luras heller när dom sen skriver att vagnen inte finns hos dom {#lang_emotions_dreamer}
    Men sen kan det ju vara så att dom inte luras heller ..
    Men detta verkar riktigt konstigt..{#lang_emotions_undecided}
  • MiniM3
    Mysan82 skrev 2010-03-14 22:45:18 följande:
    Nu har vi bestämt oss för att köpa en Bugaboo Cam och har möjlighet att köpa från USA eftersom att min pappa jobbar där ibland och kan ta med sig en hem. Vet ni vilket webaffär som är bäst? Jag skulle helst vilja ha en denim, men det verkar lite krångligt när jag har letat. Verkar inte finnas överallt direkt. Tack!
    Denim har utgått ur sortimentet..
    Så därför den inte går i att få tag på överallt men finns dom som har kvar..
    Vet dock ingen bra webbutik i usa ..
  • MiniM3
    Ia 70 skrev 2010-03-15 15:15:45 följande:
    Kan man via en butik där en vagn påståtts ha köpts kolla om den verkligen köpts där via serienumret?
    Kanske om den är reggad?
  • MiniM3
    Katjan skrev 2010-03-16 13:08:26 följande:
    Vad kommer nya been att kosta här? Är 6400kr bra pris för nya bee plus, maxi cosi babyskydd, adaptrar och bee cocoon plus?
    Var har du sett det priset?:)
  • MiniM3
    Katjan skrev 2010-03-16 15:42:28 följande:
    I en butik ifrån england... kommer inte ihåg vad den heter just nu bara.  Ska kanske dit snart o funderar på att köpa en när jag ändå är där.
    okej.. ja på pramworld va dom med rätt billiga ..
  • MiniM3
    mollan nu skrev 2010-03-21 21:42:24 följande:
    bra pris! Men jag vill ha min lilla sälunge mot mig än så länge. Men en red gick på 799 pund där och jag har en bror i uk som åker hem minst 1 gång i månaden..... lockande Vad är skillnanden på en svensk cam och en engelsk?
    Det är ingen skillnad alls :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21