Inlägg från: MiniM3 |Visa alla inlägg
  • MiniM3

Bugaboo-tråd nr 21

Älskar min nya bee plus med iphone hållare ;D

Bee plus slår den andra med hästlängder tycker jag..
    Nykär {#lang_emotions_heart}
  • MiniM3
    Stargirl skrev 2010-04-16 13:42:03 följande:
    Nej den passar inte din nya. Men den vita kommer i två olika valmöjligheter. Svart Bee med Offwhite suflett och sand Bee med offwhite suflett. Men det är ett begränsat parti. Leverans i Juni vad jag minns.
    Någon bild? :)
  • MiniM3
    Ellisizza skrev 2010-04-19 15:44:51 följande:
    Var ute på en testrunda med min nya bee+. Måste säga att jag är grymt besviken Fjädringen är ju riktigt usel och den skramlar och skallrar värre än jag vet inte vad. Gick en runda med mestadels asfalt men det var ju inte sopat överallt. Vagnen går bra att köra när vägen är sopad och helt jämn men lite bucklor i vägen eller lite grus då funkar den ju inte alls Är vagnen bara tänkt att köra på perfekt asfalt? Jag ska ju iväg med sonen utomlands snart och hade tänkt att bara ta med been. Men om den är så dålig så får jag nog överväga att ta med min cameleon istället.. Men det tar emot att ta med en så dyr vagn.. Är det stor risk att den skadas om man har den i en transportväska? Funderar på att sälja been och leta efter någon annan sulky. Men det finns kanske inget bättre? Eller ska man bara nöja sig med att ha en cameleon? Jag som hade så höga förväntingar på bee plus Någon annan som är missnöjd med sin?
    Jag kör min inne i visbys innerstad med kullersten och tycker det går bra !
    Såklart inte lika bra fjädring med så bra som det kan bli med en sulky :)
    Jag är super nöjd!
  • MiniM3
    Stargirl skrev 2010-04-21 19:14:25 följande:
    Vad har Alex shulman gjort med sufletten????
    man ser inte hans vagn
  • MiniM3
    Stargirl skrev 2010-04-21 19:18:18 följande:
    Ja och satt fast på handtaget....jaja, han vet nog hur den ska sitta egentligen tror jag.
    Ja för när han är här nere i sitt sommarhus har han den som vanligt :P
  • MiniM3
    rosenkind skrev 2010-05-02 19:34:44 följande:
    Beställde en bugaboo skötväska i läder idag fär 1080 kr! :-O  Det var ju helt klart fel prissatt så jag undrar om de skickar den... det var den sista i de hade i lager.
    var då? {#lang_emotions_cool}
  • MiniM3
    sisterinlaw skrev 2010-05-04 11:08:56 följande:
    slår den mot gult?
  • MiniM3
    Läängtar skrev 2010-05-11 18:13:32 följande:
    Jag har ringt affären där jag köpte hållaren och dom skulle kontakta Bugaboo och ringa mig efter det... Får se vad dom säger! Hoppas verkligen dom ersätter den :(
    Har hänt mig precis likadant idag !!!!!
    Svin dålig plast så den håller liksom inte telefonen uppe!!
    Ena sidan sprack så den bara ramla av !!
  • MiniM3
    Joddan skrev 2010-05-11 19:16:54 följande:
    VA?!?! Näää, nu ska jag avboka min!
    Ja jag ger verkligen ut en varning! 
    Använd inte!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21