-
Det var jag som läste fel :) Förlåt så hemskt mycket ! :)StaffenAssar skrev 2010-08-23 16:13:21 följande:Så vitt jag kan läsa mig till står det ingenstans i instruktionsboken att man inte får dra i barnvagnsramp? Anledningen till att rampen finns är väl just för att man inte ska behöva gå i trappor? Självklart sitter han i vagnen när jag drar den i rampen, var ska han annars vara? Han kan inte gå och han ålar sig som en orm om jag försöker bära honom med en hand, så då tappar jag honom. -
Ja men då ska man verkligen kunna bevisa att detta är ett fel från början!Galia skrev 2010-08-23 16:23:34 följande:Dock har man som privatperson/konsument tre års reklamationstid för s.k. ursprungsfel enligt konsumentköplagen. När man har reklamerat varan ska den repareras gratis - om felet fanns från början. Under de första sex månaderna är det säljarens sak att bevisa att felet inte fanns från början. Efter det måste man själv bevisa att det fanns från början.
Jag tror definitivt inte detta problemet varit från början och det är pga slitage.. -
Nej bugaboos nya ståbräda funkar båda vagnarna.Hs Bobbo skrev 2010-08-25 08:04:33 följande:Tack! Är det bara den som funkar till både Bee o Cam? O funkar den bra till en 3-åring på knappa 100 cm eller kommer handtaget/styret i vägen?
-
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx
Visst antar man att detta är den nyaste av alla bugaboo modellers transportväska?
hjälp mig gärna :) -
men det är inte fästena du ska ändra utan bågarna :)bananna skrev 2010-08-30 11:34:32 följande:Är det någon som vet hur man ser skillnad på suflettfästen till Frog och Cameleon?
Jag har försökt byta mina frogfästen till cameleonfästen för att sufletten ska sitta bättre (den är lite vid runt om och lite slapp i bakstycket) men det blev fasiken ingen skillnad alls. De i butiken sa att det helt säkert var cameleonfästen jag köpt, men jag är lite skeptisk..? Så, hur kan jag se skillnad på dem? -
Ja det är till gec man ska byta bågar ju :)bananna skrev 2010-08-30 13:05:30 följande:Ja, det trodde jag med. Står så här i FAQ i denna tråd:
Sufflett:
För att få en Cam-sufflett att sitta bra på en Frog så behöver man köpa Cam-fästen (till suffletten) bågarna behålles som de är.
Men har du satt dom på rätt sidor?
Testa byt! -
Jag har två liggandes här någonstans :)Mawe123 skrev 2010-08-30 19:08:15 följande:Någon som vet var jag kan få tag på de här små puffarna som sitter på selen som går att styra upp och ner? -
Inboxa ;)Mawe123 skrev 2010-08-30 20:14:20 följande:jag är spekulant, hittar bara en av mina ;) -
Men det spelar väl roll med om man har den bra packad och så?
-
Det verkar vara sånna hack som i bee plus ..Sjukhus Mamman skrev 2010-09-18 11:36:23 följande:jag skulle nog tycka att de e mer spännande att bara köra ett barn i donkeyn
snacka kul om den börjar glida på bredden.
jag e rätt skeptisk med tanke på att bugaboo är rätt kända för sona glid problem. man kan ju hoppas att dom har hack i den så som dom har på bee plus för att undvika att den ska glda!
-
Dom nya kom sent i vintras om jag kommer ihåg rätt..Jossanjo skrev 2010-09-19 11:23:20 följande:Läser om åkpåsar, måste fråga, när ni skriver "de nya" när kom dem?
Jag köpte mina i höstas förra året och har jag då gamla eller nya? iom att ni pratar om att de nya är tjockarer
Stämmer det?
Det är liksom med en dragsko nästan uppe vid huvudet .. svårt att förklara . kan nog se dom på kidzshop.se -
Japp man får länka sina egna tradera auktioner om man gör det med måtta och inte hela tiden ..
-
Ja men det är inte så jätte länge man har fått det..Sjukhus Mamman skrev 2010-09-19 23:02:25 följande:i gamla TS trådarna står det att man inte får annonsera ut. men i denna TS står det att vi undanber oss t.om frågor om beg. priser då det kan anses som annonsering vilket iaf då var otillåtet!
men jag har faktiskt inte koll på om det är tillåtet nu eller inte! det återstår att se vad moderatorerna säger
-
Men det är ingen hundlåda :) Utan än väldigt bra extra förvaringslåda eller vad man ska säga :)yrväder skrev 2010-09-21 19:38:31 följande:Ok, ja så kan man väl se det. Tänkte bara när dom pratade om två nya modeller, men dom kanske anser att donkeyn är två modeller i en.
Smart teknologi är det ju, men hundlådan är väldigt ful och jag tyckte den såg ut som en kopia när jag såg första bilden, inte alls lika avskalad som deras andra samt mer plastig än camen. -
Jag hörde av någon att den kanske inte kommer från nästa höst...solouniko skrev 2010-09-21 21:15:50 följande:Ja just ja, priset kan ju vara kul att veta också.. Jag tänker som så att vi säljer väl Cameleon och har kvar Beet då och sen kanske det blir en Donkey
Men behöver den ju i Maj... Börjar redan klura på vad jag ska välja för färgkombinationer 
och att den skulle kosta ungefär 1900 mer än camen? -
Min 90 plus sitter bra när det är sommarkläder men absolut inte nu ... när hon blir några cm längre..
-
Vilken har du köpt?OsynligtSmåkryp skrev 2010-09-29 14:19:12 följande:Jag har köpt en Elodie details åkpåse, men inte prövat ännu då bebis anländer i januari. Men den passar fint i båda delarna.
För i sittdelen så halkar elodien jätte mycket.. Skulle tyvärr aldrig rekommendera en sådan till en bugga tyvärr..
-
Ja jag hade utav glansigare tyg..StaffenAssar skrev 2010-09-29 15:43:33 följande:Jag hade en black velvet i min sittdel, och den funkade alldeles utmärkt
Inte som buggans egna såklart, men jag tyckte inte den halkade något vidare. -
Min iphone hållare gick med sönder så den far i backen så hela skärmen sprack ..
Inte direkt kul :/