Inlägg från: MiniM3 |Visa alla inlägg
  • MiniM3

Bugaboo-tråd nr 21

modestyclara skrev 2010-07-11 21:56:51 följande:
    jag kompletterar med parasoll samt teutonias solskyddsskärm...
    är det inte fruugo.com..
    Ny cam för typ 6800? 
  • MiniM3
    modestyclara skrev 2010-07-11 22:06:05 följande:
    aldrig hört om...så jag vågar inte säga varken bu eller bä...
    Det är några som beställt därifrån här i tråden och funkat jätte bra!
  • MiniM3

Vad ska man ha för vagn med sig till tunisien? A är 2 år.. ska man ha cam eller bee? Har nya bee och den har inte så värst mycket suflett?

• MiniM3

Någon som kommer ihåg vad silver mettalic topsettet kosta när det kom?

• MiniM3
    Sjukhus Mamman skrev 2010-08-01 17:14:04 följande:

minns inte! men de va väääldigt fint ångrar att jag aldrig slog till.

men de va ju ett set med flera olika tillbehör i, låg inte de på typ 2000?

Ja det är precis det setet jag har..
    Vad ungefär kan man ta för det? nyskick
    ingen annons 
  • MiniM3
    Fröken Småland skrev 2010-08-01 22:36:56 följande:
    Tja, det var väl något bättre antar jag även om det oftast är lite mer positiv anda i inläggen i den här tråden

Själv skulle jag gissa runt 800-1000 kr men skulle lagt det på Tradera för då vet man att man får vad det är värt. Utom just nu kanske då många är fattiga som kyrkråttor efter alltför dyra semestrar...
    redan fått bud på filten 300 kr och mugghållaren 150.. isf är det bättre och inte sälja dom tillsammans
  • MiniM3
    Honey1982 skrev 2010-08-03 12:26:19 följande:
    Vill också veta! Har vinterhjul men får vänta tills vintern med att testa dem :)
    Ni som har haft vinterhjul på i vintras - funkade det att köra vagnen trots att det var väldigt mycket snö? 
    Alltså jag tycker såhär..
    Med vinterhjulen är det hemskt att köra buggan, man får häva sig på den och det är rätt jobbigt..
    Tycker den lätta finessen med buggan försvinner helt när man tar på dom ..
    men klart man kommer fram mycket enklare.

• MiniM3
    Senap skrev 2010-08-03 17:53:14 följande:
    Sambon har under sin föräldraledighet kört in sidan på hjulet i dörrkanten till porten så navet är skadat och har börjat rosta. Demon
    Ska jag dumpa honom? Skrikandes
    Han får köpa ny vagn till dig istället Solig
  • MiniM3
    Sjukhus Mamman skrev 2010-08-05 22:59:20 följande:
    Maila och fråga
    Jag reagerade mest på att vagnen var helt löjligt dyr! inte en chans att jag skulle betala 900 mindre för en ca 8 månader äldre vagn i en gammal modell när man kan få en helt ny i ny modell för 900 mer
    sjukt galet pris!
    Ja det reagerade jag med på .. Helt sjukt.. hur kan man tro att man ska få så mycket? :O
  • MiniM3
    bananna skrev 2010-08-08 15:41:09 följande:
    Jag har inte så bra koll, men jag behöver en ny sittdel då den förra gått sönder, hela sittdelen alltså. Ett toppset innehåller bara en sittdelstopp eller?
    Ja ett toppset är liksom bara ett överdrag.. med suflett, sittöverdrag och lock till liggdelen .
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21