Inlägg från: Dunderklumpen |Visa alla inlägg
  • Dunderklumpen

Bugaboo-tråd nr 21

Hej

Jag är köptankar av en Bugaboo men vet inte riktigt om jag ska slå till på en Frog eller Gecko. Jag har tyvärr inte haft nöjet att se ngn av dem IRL men av det jag luskat från online lutar det mer åt Geckon. Min undran är om det är någon i denna tråden som vet om det är möjligt att fästa en stödbåge i ramen på sittdelen?

Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    AnPa skrev 2011-06-01 10:03:27 följande:
    nix, på geckon kan du inte ha bumpbar.
    Tack för ditt snabba svar
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen

Är nybliven lycklig ägare till min första Bugaboo, en Gecko slog vi till på. Bra skick, klädseln är inte ens solblekt så egentligen är det bara att tuta o köra men jag vill ändå personifiera den lite gann :)

Vet ni om det går att köpa ny syflett till Geckon eller måste jag sy ett själv (och isf har ni någon beskrivning att dela med er av)?

Finns det någon annan Gecko ägare här får in gärna tipsa om hur i hela friden ni fäster er skötväska på vagnen :)

Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen

Åh förresten!

Vet ni om det är möjligt att byta ut hjulen på Geckon?

Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen

Ellabay skrev 2011-06-02 22:37:10 följande:

Dunderklumpen: jag hade bagclips som jag fäste väskan i. Hjulen kan du enkelt byta ut mot nya cameleon hjul. Du kan byta suflettbågarna till cam bågar och ha cameleon sufletter. :)
    Tusen tack för dina svar!
    Är det bara själva bågen i sufletten jag behöver byta eller är det fästet också?
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen

Finns det någon Gecko ägare här inne som har monterat på en sån här Cameleon sufflett på sin vagn och kan tänka sej att visa bild?

Eller en annan Cameleon sufflett såklart?
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    Sjukhus Mamman skrev 2011-06-05 11:36:41 följande:
    men det där är en frog suflett gecko har en egen sommarsuflett som ser precis likadan ut  
    Typiskt!

Jag ser ingen skillnad på Cam och Frog (förlåt ;) )

Vad jag var ute efter är en bild på hur en Cam suflett sitter på Geckon
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    Ellabay skrev 2011-06-05 20:27:11 följande:
    Mammsens heter hon!
    Tack så hemskt mycket!

Jag vill gärna byta suffletten på min Gecko och efter att ha läst i F.A.Qn att den blir lite "hängig" så vågade jag inte riktigt men efter att ha sett Mammsens bild så känns det inte så himla farligt. Nu kan jag äntligen sätta lite färg på tillvaron (ska bara köra nya bågar först)!
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    zasata skrev 2011-06-06 20:28:19 följande:
    INGEN som vet vart man kan få tag i GEcko delar? sverige eller utland kvittar.
    Brittiska eBy har en del Gecko prylar (har precis köpt nya hjul (byter ut alla 4a) för halva priset ink. frakt vad de hade kostat här i Sverige)
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    Eliiiiiiin skrev 2011-06-06 20:54:17 följande:
    Jag har beställt ny sufflett och varukorg till Gecko genom familjetorget.se. Tyvärr är sittdelen slut hos Bugaboo.
    www.familjetorget.se/default.asp?Link=sida.as...
    Ingen annan webshop jag frågade kunde ta hem.
    När beställde du suffletten från dem?

Kollade nyss och det står att suffletten inte finns i lager, innebär det att den är slut, eller att det är en beställningsvara?
    Julia 2010-08-08
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21