Inlägg från: Dunderklumpen |Visa alla inlägg
  • Dunderklumpen

Bugaboo-tråd nr 21

Nu fick jag äntligen tummen ur och köpte en röd sittdels klädsel och matchande sufflett till min Gecko men blev helt plötsligt nervös över att Gecko röd inte är samma som Cameleon röd?

Jag har nämligen en sittdyna i rött som jag öpte för inte ens en månad sedan och jag vill gärna fortsätta använda sen såklart men nojjar lite över att de ska skära sig mot varann?

Vad tror ni, eller är det t.o.m. ngn som har bägge och kanske kan posta en bild på dem?
    Eller är det ngn som har en gul eller blå dyna och vill byta? ;)

Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    Dunderklumpen skrev 2011-06-24 13:23:22 följande:
    Nu fick jag äntligen tummen ur och köpte en röd sittdels klädsel och matchande sufflett till min Gecko men blev helt plötsligt nervös över att Gecko röd inte är samma som Cameleon röd?

Jag har nämligen en sittdyna i rött som jag öpte för inte ens en månad sedan och jag vill gärna fortsätta använda sen såklart men nojjar lite över att de ska skära sig mot varann?

Vad tror ni, eller är det t.o.m. ngn som har bägge och kanske kan posta en bild på dem?
    Eller är det ngn som har en gul eller blå dyna och vill byta? ;)
    Puffar igen för om ngn vet skillnaden på Gecko röd och den röda Bugaboo sittdynan?
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen

Fröken Småland
    Jag hoppas att det går an. Mig gör det ingenting om det skär sig men ju mer desto bättre tycker jag. Ser hellre rött och rosa ihop än två snarlika röda.

Men men den som väntar på ngt gott (väntar nog inte längre än till slutet av nästa vecka, det är ju trots allt Kidzshop jag beställt av och de brukar vara snabba) ;)

• Dunderklumpen

Frk Småland
    Men vilken pärla! :D
    Nope den röda sittdynan lägger jag undan och så köper jag en gul tror jag minsann.

• Dunderklumpen

K Kavat - Åååh har du möjlighet att testa Gekons röda klädsel med den röda sittdynan och posta ett bildbevis så blir jag väldigt glad :)

• Dunderklumpen

Var tror ni, funkar cameleon/frog sittdelsöverdraget till Geckon?

Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    Lille Mammsen skrev 2011-06-27 10:58:37 följande:
    Cam topset funkar helt OK på Gecko´n  suffletten kan upplevas lite slapp (du måste ha Cam sufflett bågar på geckon då)
    Tack för svaret!

Jag har vunnit en auktion på tradera med liggdel, regnskydd, myggnät och sittdelsöverdrag
    Liggdelen tänkte jag sälja av omgående (det lär ju inte alls funkar med mitt Geckochassi) men regnsydkket och myggnätet borde ju funka även om de kanske blir lite stora?
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    RobzMarley skrev 2011-06-27 12:03:35 följande:
    Sidan där man köpte del för del???
    Jag har köpt mycket från eBay.de
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen

Är så himla nöjd! Hämtade paket på Posten som dels innehöll ett cam sittdelstyg, cam regnskydd och ett myggnät och i det andra paketet var det ett Gecko regnskydd.
    Cameleons sittdelstyg passar jättebra på Geckon :)
    Märkligt nog tycker jag att Camens regnskydd sitter bättre på mim Gecko än det skydd som är avsett för Geckon

• Dunderklumpen
    Tant Pruselius skrev 2011-06-27 23:36:53 följande:
    färg på basen?
    Basen på Gecko är Svart (har precis beställt en Röd från Kidzshop)

Färgen på sittdelsskyddet är beige
    Julia 2010-08-08
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21