Inlägg från: Dunderklumpen |Visa alla inlägg
  • Dunderklumpen

Bugaboo-tråd nr 21

zasata skrev 2011-06-09 09:53:18 följande:
    Okej. Nu har jag en frog suflett som skall på min Gecko, vilken suflett pinnar använder jag då? Geckos egna eller cam?!? eller måste man ha frog? hur får jag tag i det i så fall?
    Har du ens prövat med dina egna?
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    Fröken Småland skrev 2011-06-09 10:43:13 följande:
    Jag hade ju min Gecko i ungefär en kvart, sen insåg jag att jag inte behövde fyra Buggor Drömmer Så därmed börjar jag med att reservera mig för sanningshalten när jag påstår att fällmekaniskmen inte funkar när man byter klädsel? Eller sitter den på chassit? *minns inte*

Storleksmässigt funkar den i alla fall, här är bild på Gecko med svart Frogklädsel och grön Geckoklädsel (kan inte klistra in, sorry).

www.familjeliv.se/Hem/froken_smaland/galleri....
    Hmm. Jag kan bara hita en bild på din Gecko m. grön originalklädsel? På vilken soda finns Gecko med Frogklädseln?
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    Fröken Småland skrev 2011-06-09 12:21:26 följande:
    Gecko med Frogklädsel:

Gecko med Gecko-klädsel:
    Men kolla! Det ser t.o.m. snyggare ut med Frog klädseln, Geckons egna klädsel ser lite "hängig" ut.

Hur upplevde du det? Du som ändå verkar vara ganska kräsen med saker och ting, satt klädseln snyggt?
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    zasata skrev 2011-06-09 10:24:25 följande:
    Nu har jag bara den vanliga geckoklädsen, men den e lite blekt. På Kidzshopen sa dom att Frog satt bra på gecko med då gecko är mindre, men funderar på vilka pinnar man har till deras sufletter? inte fått hem suflett än, men vill ju ha allt redo
    Fröken Småland skrev 2011-06-09 10:05:36 följande:
    Du skall använda Cameleonpinnar och behålla dina Gecko-fästen. Frog skall inte blandas in alls

P.s. Inga fler inlägg i bildtråden *varnar strängt* Vill du ha svar på frågor så fråga här. Jag har tyvärr inte svaret på din fråga för övrigt, men kanske någon annan har?
    Fast Kidz sa att frog satt bra på gecko?

Kan du inte visa en bild när du testat frog sufflan på din Gecko?

Som nybliven Gecko ägare är jag sjukt nyfiken på alla typer av tips för pimpning ;)
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    thisissarah skrev 2011-06-14 20:26:30 följande:
    Puffar om vilken sida av sittdynan som är den svala sidan eller spelar det ingen roll?
    Meshsidan är den svala sidan. Mesh är tyget som ser lite "håligt" ut, riktigt riktigt nära ser det ut så här nomadness.com/articles/pix/mesh.jpg
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    thisissarah skrev 2011-06-15 09:25:39 följande:
    Tycker att det är lite svårt att se men en sida är som len och den andra lite mer ruggig.
    Om jag inte är helt ute och cyklar 'r sidan med Bugaboo lappen twill.
    Jag kan kolla mer noga är jag är hemma och har vagnen framför mej.
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    TinkyWinky skrev 2011-06-15 13:10:41 följande:
    Ngn som vet va affärerna/affären heter i kungsbacka som säljer bugaboo? 
    Har hittat ett företag innan men nu hittar jag ej det.. 
    Baby Best har mycket och tar gärna in mer om det du söker inte finns inne

BabyProffsen säljer vagnarna men inte ett enda tillbehör
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen

Hjälp mej!
    Jag har hittat en Bugaboo Cameleon Denim 007a billigt (ruggigt billigt).

Men vad tror ni, är den äkta? Jag har bara sett denim vagnen som ny så jag vet inte hur den ser ut när denimen är liksom "sliten"

Julia 2010-08-08
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21