Inlägg från: Dunderklumpen |Visa alla inlägg
  • Dunderklumpen

Bugaboo-tråd nr 21

straw2008 skrev 2011-06-16 12:25:56 följande:
    Looks real to me ! VAD är en bra ruggigt billigt ? Jag köpte en nästan ny cam förra veckan för 1800 inckl åkpåse skiphop väska o två ramar med bågar fästen o bärbåge på båda ramarna, vagnen är som NY. Såå.. VAD är en bra afär, nyfiken bara då jag tycker jag gjort värsta dunderklippet!
    Detta gäller en Denim 007: Fullständig Cam, åkpåse, parasoll, Maxi Cosi Cabrio, adaptrar för babyskydd, sittdyna. Oprutat ligger priset på 1 500 kr
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    AnPa skrev 2011-06-16 12:49:15 följande:
    Var har du hittat den? Är på jakt efter en denim-klädsel!
    Ebay.co.uk eller Ebay.de

Släjare i Tyskland har sällan problem med att skicka till Sverige, de i England är lite knepigare men jag har släkt där så det löser sig ändå
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    Peak skrev 2011-06-16 14:54:43 följande:
    när jag beställde vagn från Tyskland för 6 år sedan kollade jag även ebay och då kunde man logga in och se även de tyska sidorna på engelska - ser inte det nu, går det?
    Ingen aning, jag kan hjälpligt med tyska och det jag inte förstår kör jag google translate på (bli marginellt bättre :) )
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    Joddan skrev 2011-06-17 15:19:07 följande:
    Swirvelhjulen var bara körda inomhus, alltså verkligen nya och så en ORGANIZER! Fast jag gav en hundrig för den. Också oanvänd!
    Men gud - Grattis till det kapet! :D
    Då får du allt bjussa på lite organizer bilder i bildtråden tycker jag ;)
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen

Thisissarah

Sidan med Bugaboo lappen är Mesh.
    Sidan med de diagonala ränderna är Twill.

• Dunderklumpen

Planon
    Jepp ena sidan är i Mesh för att svalka under sommaren, andra sidan är Twill för att värma under vintern

The Bugaboo seat liner is both breathable and reversible, and has been designed to wick away moisture keeping the child comfortable and cool on hot days and warm summer months. The twill side, fabricated with bamboo, provides ventilation keeping the seat cool and the child comfortable. The mesh side absorbs moisture to ensure the child stays cool especially on hot days.

• Dunderklumpen
    Melvinsmamma skrev 2011-06-20 14:48:12 följande:
    Hej!

Har en liten fråga ang gecko, skulle en cameleon ram passa på geckon? Hur tycker ni en gecko är jämfört med cam? Har nämligen nyss sålt min cam för förmån åt en bee men börjar ångra att jag gjorde mig av med camen o funderar på eventuellt en beg gecko..

Tacksam för svar, e smått förvirrad..
    Som jag förstått det passar inte Cam ram på Geckon.

Jag har aldrig ägt en Cam men är stolt ägare till en Gecko och jag älskar den! Maken och jag är nästan lika långa så att handtaget inte går att justera gör oss ingenting. Dottern har en ovana av att lägga fötterna uppe på bumperbaren så att den saknas är ingen sorg heller :)

Geckon är dessutom något kilo lättare än Camen.
    Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen
    Melvinsmamma skrev 2011-06-20 15:13:46 följande:
    Oki, jaha handtaget går ej att ändra? det visste jag inte..vi är väldigt långa, jag 175cm o fästmannen 183cm, blir handtaget för lågt då?

Sonen är ett år, rätt så lång för sin ålder, hur länge tror du han kommer kunna ha en gecko? Är det någon "årsmodell" man ska passa sig för?

Det är ju bra att den är lättare =) Inte för att en cam är "tung" ;)
    Jag är 175 cm och maken är 178 cm och för oss funkar det fint

Här är Julia i Geckon (väldigt upptagen med spännet :) )

Hon är 74 cm och 10 månader

Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen

SjukhusMamman - Varför länkade du till Paul Frank vagnen för? Vi åker till Salem om två veckor och finns den kvar då så åker den nog med oss hem till Göteborg igen :) Undrar vad maken säger om det barnvagnen var en Gecko på väg dit men blev en Cameleon på väg hem

• Dunderklumpen

Melvinsmamma: Camens sittöverdrag funkar inte då Gecko chassit är kortare, beträffande varukorgen så har jag faktiskt ingen aning

Ang suffletten så har jag för mig att det räcker med att byta bågarna.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21