Inlägg från: Lillla My |Visa alla inlägg
  • Lillla My

Bugaboo-tråd nr 21

Candra skrev 2010-04-23 09:01:43 följande:
    Jag lär inte byta Men ändå bra sugen. Karln skulle aldrig gå med på det När jag väl lyckades tjata till mig cameleon.
    Låt det gå ett tag så veknar han säkert.
    Jag köpte en begagnad, maken tyckte det var väldigt onödigt och lite dyrt. Men nu älskar han den och rekommenderar den till alla! 
    (Vi har en Cameleon och jag köpte en Bee)
  • Lillla My
    Armani skrev 2010-08-08 19:03:13 följande:
    Aha, ok Ja jag har ju varken nån bee eller mugghållare så då behövs den ju inte, men jag slipper iaf fundera
    Det är till både mugghållare och parasoll (om man har modellen av parasoll som har utbytbart fäste) nr 3 står för Bee, tjocka delen av chassit.
  • Lillla My
    Sylt skrev 2010-08-17 16:32:42 följande:
    Ingen? Drömmer
    Det billigaste är nog att köpa via nätet och få levererat till hotellet. Hittade ett ställe jag varit på i NY: Buybuybaby, de tar $599 för Bee'n och sen tillkommer tax på det ca 9% om jag minns rätt.
    www.buybuybaby.com/product.asp&RN=7031&
    Har för mig att de ändrat bagagereglerna till att man bara får ta med sig en väska på 23kg fritt, sen kostar det extra. Reser man med barn betalar man inget för vagnen.  
  • Lillla My
    Fröken Småland skrev 2010-09-28 07:17:33 följande:
    S Mamman: Säg till om du hittar något smart att använda som båge i Beesuffletten, jag har eventuellt en denimBeesuffla på gång Kyss
    Dessa? www.bugababy.se/bee-reservdelar/50-bee-suflettbagar.html

Fy vad ni frestas! Har gamla Bee'n med en massa tillbehör, men är ju sjukt sugen på en +.  Får lägga band på mig ett tag till, har ju fyra vagnar hemma just nu. Skäms ....men till sommaren kanske....Drömmer
  • Lillla My
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-28 09:44:27 följande:
    Senap skrev 2010-09-28 08:16:26 följande:
    Men har du inte bågar i befintliga suffletten?
    det är en liten båge i bak som sitter insydd. detta iom att man kan höja ryggen.nix denna både sitter alltså fast inne i suflett tyget! jag röstar för att sälja dom gamla
    Vad dumt att de gjort så!

Är sugen på att sälja gamla Bee'n men får nog vänta lite. Kommer mest använda syskonvagn nu under vintern också. Men till våren-sommaren....Drömmer 
  • Lillla My
    straw2008 skrev 2010-11-26 12:37:35 följande:
    Guuuud vad underbart med nya bee- färger. Kommer det till både gamla o nya bee? O hinta gärna om vilka färger,solida eller flerfärgade??
    Hon jag pratade med idag sa starka färger och nån typ orange. 
    Drömmer om Bee denim också, fick höra om den idag när jag stod och dregglade på en ny Bee. (har gamla) 
  • Lillla My

Hur sitter Lodger Bunker-åkpåsarna i Cameleon? Och ev gamla Bee?
    Jag har några Cameleonåkpåsar, men tänkte som variation. Skäms 

• Lillla My

Bee+ ägare nu också! 
    Har en Cam och ett gammalt Bee hemma, och några P&T...
    Cam'en är mest rullande babysitter inomhus just nu, synd om den inte skulle användas alls! Skrattande 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21