Inlägg från: Lillla My |Visa alla inlägg
  • Lillla My

Insomnie, Jag har Gekås hjulskydd till min Cam, funkar finfint! Givetvis bara till bakhjulen då, framhjulen svabbar jag av med våtservetter.

• Lillla My
    Insomnie skrev 2011-07-16 21:20:22 följande:
    Lillla My: Det ska finnas skydd även till de främre hjulen, med kardborre.. Vet du vad det är för storlek på de skydd du köpt?
    Det har jag inte sett, visserligen ett halvår sen jag var där nu. Mina är fyra lika stora, storlek får jag mäta i morgon om det är intressant. Skulle tro att de är nån standard storlek till vanliga "pansarvagnar"
  • Lillla My
    Insomnie skrev 2011-07-17 00:47:16 följande:
    Lillla My: Utbudet varierar ju från dag till dag där så man vet aldrig. Förhoppningsvis kan jag iaf köpa den ena sorten där så får jag köpa de med kardborre på Babyproffsen sen.. Skulle också tro på standardstorlek, men va lite osäker. Du får gärna kolla om du har tid och lust..
    De är lite svåra att mäta när de är så elastiska, tog en bild istället så ser du hur de sitter. Det är fyra likadana i paketet och märket tror jag var Babyboom. De har funnits alla gånger jag varit där, kostar typ 25-30kr om jag minns rätt.

• Lillla My

Säkert en All Black Bee+ som kommer eller något liknande med svart Beechassi.
    Vore spännande med tillbehör till Bee+ och saker för att pimpa Donkeyn!

• Lillla My

Joddan, Du ska inte sälja Froggen och UJ'n så har du kvar Bee't som en liten smidig vagn? Donkeyn i monoläge är ju någorlunda likt Froggen. Fast du får ju mer för Bee+ förstås. 
    Jag har Donkeyn och Bee+, ska sälja Cam'en.  

• Lillla My

Ja det förstår jag, jag läste om dramatiken när du jagade grodan. Donkeyn som singel funkar bättre året om än båda de , men jag känner igen det att man måste ha en singel också. Kommer även ha kvar P&T Explorern, så jag kommer ha tre när jag är klar.

• Lillla My
    Fröken Småland skrev 2011-07-17 22:05:03 följande:
    *fnyser åt bara tre vagnar och muttrar något om amatörer*

Jag hade sex när jag hade som mest, men känner att tre kanske är lagom... eller kanske fyra. Får se när jag sålt femman.. Drömmer
  • Lillla My

.... fast jag har aldrig varit i närheten av din stash med tillbehör, även om jag tycker jag haft en del.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21