Inlägg från: Lillla My |Visa alla inlägg
  • Lillla My

Instämmer också, det är många som tittar och viskar/diskuterar, och en del kommer fram och frågar. De som kommer fram är mest de som har en Cam. 
    Jag har en helblå med två sittdelar men jag var inte på Djurgården, utan i Vaxholm idag med den i monoutförande och ståbräda. 

• Lillla My
    Joddan skrev 2011-08-02 10:18:40 följande:
    Den kommer före 12 ringde de o sa! Halleluja! Ska ut och provköra direkt efter jag satt ihop den . Joppas de är lika lätt som cammen...
    Härligt!! Ja, den är lätt att sätta ihop. Har man satt ihop en Cam är det inga problem.
  • Lillla My

Så fin den är din åsna, Joddan! Tungan ute
    Om den är svår att få ihop, kolla så att den sitter i ett hack när den är i duoläget, eller är helt ihop när den är i monoläget. Men som Thj säger så är den lite trögare i början. 

• Lillla My
    Surkatt skrev 2011-08-02 22:07:35 följande:
    Aaaah så långt tänkte jag inte... Men hur är donkeyns chassi i förhållande till cam och frog då? 
    Donkeyn och Cam'en har samma storlek på muggadapter (nr2) på delen precis nedanför handtaget, den smalare delen när man drar ut det.
  • Lillla My

Den där snackbaren vill jag nog ha! Skrattande
    Mina barn får äta kex och dricka vatten och välling  i vagnen. Jag tar en omgång med dammsugaren och våtservetter efteråt så det inte gror in, smutsig får den ju inte bli! Förvånad

• Lillla My
    AnPa skrev 2011-08-02 22:50:38 följande:

Rätt smart men jag vet inte om jag kommer låta sonen äta något i vagnen, på sin höjd en flarra med vatten *fniss*

Då har du ju plats för vattenflaskan och lite små leksaker eller nappar eller nåt, kladdfritt och bra! Cool
  • Lillla My
    Fröken Småland skrev 2011-08-02 23:04:59 följande:
    Jag är lite trött och ser knappt. Är det en Bee med PF CB-överdrag alternativt bas? Var beställer man? Drömmer
    Ja, jag tycker också det ser ut så! Me like! Tungan ute
  • Lillla My
    AnPa skrev 2011-08-02 23:08:38 följande:
    Bee plus med CB-bas (vad jag förstått) och sufflett. En bugaboo gjorde för att det var skoj Gråter

"in the design phase these strollers are sometimes made as testmodels or just for fun. Around our office you'll find more of these one-off models, like for instance the one our head-designer Aernout made for his first child (see: bit.ly/j48D71). I just double checked and can officially confirm that we're NOT planning to bring the stroller on this picture to the market."
    Attans! Så klart det var för bra för att vara sant, de har ju redan haft samarbetet med PF. Gråter
  • Lillla My
    thj skrev 2011-08-06 18:52:34 följande:
    Vänner var rädda om varandra och tala om för de nära och kära att ni älskar dem!

Mitt liv har slagits samma,Min Underbara Pappa har lämnat oss.
    Jag trodde jag visste vad smärta,sorg,lycka,glädje och saknad var -men det gjorde jag inte!
    Men nu gör jag det!

Krama om varandra en extra gång varje dag!
    Kramar om!  Hjärta
  • Lillla My

Jag har 2-3 mugghållare på Donkeyn, beroende på antal barn och längd på promenaden. Använder de till vatten, välling, ibland läsk eller latte (i tät termosmugg).

• Lillla My

Vemodigt, idag såldes min älskade Cam!  Gråter
    Men jag blir ju inte Bugaboo-lös *hemska tanke*, har ju Bee+'et och Åsnan och de säljer jag inte i första taget! Skrattande

• Lillla My
    Randig Panda skrev 2011-08-16 10:12:04 följande:
    Undrar jag också=) Måste man ha bugaboos egen tex =)
    Jag har Bugaboos egna med adapter till Donkeyn. Har den även till Bee+ och har haft den till Cam. Jag gillar den men jag har inte så mycket annat att jämföra med. Till Chicco Liteway har jag ingen aning.
  • Lillla My
    kittel skrev 2011-08-17 14:17:25 följande:
    Joddan: det blev en Deep purple. mycket nöjd med valet. Nu kan man kolla bildtråden om man vill Glad
    Den var snygg, och med mörkblå åkpåse till såg den riktigt hösthärlig ut!
  • Lillla My
    ziingo skrev 2011-08-18 14:22:29 följande:
    Kanske lite dum fråga.. Hur vet man vilka som är de gamla och de nya åkpåsarna? Vilket år ändrades modellen?
    De nya har en dragsko mitt fram. Vet inte exakt när de ändrade, för något år sen ungefär? Men en del som säljer begagnat har den nya bilden så man får nästan fråga om man är ute efter en ny. 
  • Lillla My

De nya är lite tjockare också, men har man inget att jämföra med så är dragskon det som syns.

• Lillla My

Surkatt, har för mig att Fröken Småland har sytt både varukorg och sittdelsbas. I hennes galleri Bugaboo by Småland.

• Lillla My

Ni som har Buggans egna ståbräda (nya), har ni problem med att den inte håller sig uppfälld? 
    Jag har dragit åt resåren så det känns som den nästan ska gå av när den är nerfälld men den håller sig inte uppe ändå när man inte har något barn på den. Den dinglar liksom några cm ovanför marken. Det är oavsett vilken vagn, har testat på Cam, Bee+ och Donkey.
    Funderar på att byta ut resåren, eller något annat tips? 

• Lillla My
    imaj skrev 2011-08-27 21:24:55 följande:
    Lilla My: Jag tycker också den håller sig dåligt och måste alltid spänna om den när dottern kliver av och den ska vara uppfälld. Problemet (på våran iaf) tror jag är att spännet släpper lite hela tiden när den är nedfälld dvs att spänner är för vekt.
    Jag har knutit resåren så den inte kan glida. Och ja, jag tycker också spännet verkar för vekt + att det låser åt fel håll så det dras ut när man har den sittande i hållaren.
    Ska nog börja med att se om jag kan hitta en bättre resår. 
  • Lillla My

Så fina Buggor ni visar upp i bildtråden! Tungan ute
    De bruna med Scurvyn är ju helt underbar! Exakt så hade jag min Cam innan jag klädde om den och sålde den för några veckor sedan. Saknar den kombon mycket! Gråter 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21