Bugaboo-tråd nr 21
De kanske skulle sätta suffletten åt rätt håll, sitter bättre då liksom. Och liggdelen...
www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon__svart_med_flera_tillbehor_35132204.htm&w=1
Inte min annons, såklart!
De kanske skulle sätta suffletten åt rätt håll, sitter bättre då liksom. Och liggdelen...
www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon__svart_med_flera_tillbehor_35132204.htm&w=1
Inte min annons, såklart!
Instämmer också, det är många som tittar och viskar/diskuterar, och en del kommer fram och frågar. De som kommer fram är mest de som har en Cam.
Jag har en helblå med två sittdelar men jag var inte på Djurgården, utan i Vaxholm idag med den i monoutförande och ståbräda.
Så fin den är din åsna, Joddan! 
Om den är svår att få ihop, kolla så att den sitter i ett hack när den är i duoläget, eller är helt ihop när den är i monoläget. Men som Thj säger så är den lite trögare i början.
Den där snackbaren vill jag nog ha! 
Mina barn får äta kex och dricka vatten och välling i vagnen. Jag tar en omgång med dammsugaren och våtservetter efteråt så det inte gror in, smutsig får den ju inte bli! 
Rätt smart men jag vet inte om jag kommer låta sonen äta något i vagnen, på sin höjd en flarra med vatten *fniss*

Jag har 2-3 mugghållare på Donkeyn, beroende på antal barn och längd på promenaden. Använder de till vatten, välling, ibland läsk eller latte (i tät termosmugg).
Vemodigt, idag såldes min älskade Cam! 
Men jag blir ju inte Bugaboo-lös *hemska tanke*, har ju Bee+'et och Åsnan och de säljer jag inte i första taget! 

De nya är lite tjockare också, men har man inget att jämföra med så är dragskon det som syns.
Surkatt, har för mig att Fröken Småland har sytt både varukorg och sittdelsbas. I hennes galleri Bugaboo by Småland.
Ni som har Buggans egna ståbräda (nya), har ni problem med att den inte håller sig uppfälld?
Jag har dragit åt resåren så det känns som den nästan ska gå av när den är nerfälld men den håller sig inte uppe ändå när man inte har något barn på den. Den dinglar liksom några cm ovanför marken. Det är oavsett vilken vagn, har testat på Cam, Bee+ och Donkey.
Funderar på att byta ut resåren, eller något annat tips?
Så fina Buggor ni visar upp i bildtråden! 
De bruna med Scurvyn är ju helt underbar! Exakt så hade jag min Cam innan jag klädde om den och sålde den för några veckor sedan. Saknar den kombon mycket!