Inlägg från: Lillla My |Visa alla inlägg
  • Lillla My

Jag ska nog sälja min Cam och funderar på vilken top jag ska sätta på som säljer bäst. Har brun bas och brun, svart och sand top. Har även offwhite och skurvy men de får jag nog bäst för om jag säljer separat. Vad tror ni? Sand kanske?

Hoppas detta är en fråga man får ställa här, jag försöker ju inte sälja vagnen och ska inte göra det riktigt än heller. 
    Nej, jag ska inte överge Buggafamiljen! Har ju lilla Bee+ kvar och väntar på en åsna. Man måste ju vara lite ombytlig!  

• Lillla My
    Asereht skrev 2011-06-07 15:01:02 följande:
    Brun eller sandtop, Brun och sand är snygg kombo men helbrun säljer nog lika bra tror jag. Många föredrar ju enfärgat även om jag gillar att leka lite.
    Tack, jo det var nog lite min tanke också. Jag köpte den brun-sand men sen köpte jag till lite fler... Skrattande
  • Lillla My
    jobbel skrev 2011-06-14 11:09:23 följande:
    Bromsen på min Bee krånglar, den låser bara fast ena bakhjulet. Fast det varierar vilket hjul som blir låst.. Någon som vet om det är ett vanligt fel som är lätt att fixa? Vagnen är ju nyköpt, fast det är gamla modellen.
    Ser det ut såhär nere vid bromsen? Pilen visar en modifiering av bromsen som man fick av Bugaboo.
    Man kan ibland få rucka vagnen någon cm framåt och bakåt för att få bromsen i ett av hacken på hjulet om den hamnat mittemellan.
    I vilket fall skulle jag kontakta stället du köpt den.

• Lillla My
    jobbel skrev 2011-06-14 14:02:29 följande:
    Tack för ditt svar! Affären skulle beställa hem en sån där på en gång. Konstigt dock att de säljer vagnen utan...
    Ja, affären borde veta det tycker man. Jag fick ett mail tror jag, då jag var registrerad ägare på mitt Bee. Bra att de fixar det i alla fall.
  • Lillla My

Har en lagt en bild i bildtråden på en 2,5-åring, ca 95cm i en Cam. Hon når upp till suffletten men gillar vagnen ändå.

• Lillla My
    Dofsing skrev 2011-06-28 10:01:43 följande:
    Ingår det inte alltid ett myggnät till Bugaboo när den levereras?
    Beror på modell. Till Cameleon ingår det, till Gecko och Frog vet jag inte hur det var. 
    Till Bee, Bee+  och Donkey har jag för mig att det inte ingår. Har köpt mina Bee'n begagnade och får Donkeyn vilken dag som helst (men det står inget om myggnät till Donkeyn)
  • Lillla My
    Tant Pruselius skrev 2011-06-29 10:14:19 följande:
    Heja Lilla My va fin åsnan var ! *avis* Gillar verkligen hjulen - det vita är så snyggt - som maxade bee+ hjul. Let us know hur premiärpromenaden gick och vad du tycker !
    Tackar! Ja, jag är grymt nöjd. De har tagit de bästa och snyggaste sakerna från Bee+ och Cam'en och satt på Åsnan. Gillar hjulen både till utseendet och funktionen! 

Har nu varit på provtur, den blev ca tre timmar...  Trivs bra med vagnen, rullar lätt och barnen sover kanon i den. Har en 9-månaders på 75cm och en 2,5-åring på 92cm. 2,5-åringen sov i två timmar och ville sitta kvar i vagnen i hallen när hon vaknat, gott betyg! 

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21