Inlägg från: Lillla My |Visa alla inlägg
  • Lillla My

Bugaboo-tråd nr 21

modestyclara skrev 2011-07-21 20:19:48 följande:
    men nu får du ju ta och tänka till lite *ser sträng ut* det är ju DET som är vitsen med Donkey: syskonvagn vid behov och annars singelvagn med shoppingkorg och DET behöver man ju alltid!Hjärta
    Instämmer! Idag körde jag lillebror i Donkey mono med shoppingkorg, och mormor körde storasyster i Bee+. Mycket plats till shoppingen! Skrattande
  • Lillla My
    Joddan skrev 2011-07-22 13:45:03 följande:
    Passar parasollen mugghållarna till donkeyn? Funkar även den med fast fäste? På g att sälja av lite men kom på att de kanske går på min nya donkey.
    Det är fäste 2&3 till Donkeyn, 2 på den övre tunnare delen och 3 på den nedre tjockare. Vet inte hur det är med det fasta fästet.
  • Lillla My

Jag tyckte åsnan var skitful när den visades först. Nu har jag en och jag älskar den! Håller med, den blå är kanonsnygg, har den med svart bas.

• Lillla My

Monterade ståbrädan idag. Den sitter aningens till höger så man kan gå någorlunda ok (om man jämför med Cam och Bee+) till vänster bakom, utan att snubbla på plattan eller gå som man skitit på sig.  Den går mjukare och tystare också  + bättre plats för barnet att stå normalt. Enda nackdelen är att spännet för mono/duo-mode är precis i nacken, de skulle ha vänt det så att gångjärnet var uppåt och fliken nedåt istället. Så jag håller högerhanden där. Toppennöjd sånär som på den lilla detaljen!

Bättre bild på den blå-svarta.

• Lillla My
    Fröken Småland skrev 2011-07-22 22:28:29 följande:
    Jag är inte heller såld på Donkeyn men idén är strålande och hjulen är toksnygga
    Det var inte jag heller, för två månader sen... Tänk de hjulen på en Cam, om man inte behöver syskonfunktionen! Cam goes terrain! Tungan ute
  • Lillla My
    Fröken Småland skrev 2011-07-22 22:41:50 följande:
    Man kan ändra sig snabbt Ja, såna terränghjul på Cameleon så är alla marknadsandelar hemma!
    Jajamen! 
  • Lillla My

Jag tror på en singelDonkey/Cam med Donkeyhjul. En Bee med svart chassi och en transportväska för Donkeyn.
    Spännande i vilket fall!

• Lillla My
    thj skrev 2011-07-23 00:10:18 följande:

Lilla My : Så mysigt att få se Donkey med små söta barn i
    Tack för dina bilder Solig

Tack! Solig
  • Lillla My
    Surkatt skrev 2011-07-25 23:52:39 följande:
    Låter riktigt lovande! 

Men en annan sak då... Som av en händelse hamnade jag på bugaboos hemsida och läste om registrering... Måste man registrera sej för att få garantin? För jag lyckades inte genomföra det, pramworld fanns inte med som alternativ att välja som onlineshop...

Nån som köpt ny vagn som vet hur det funkar?
    Prova med "köpt i butik", där borde de finnas med.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21