Inlägg från: Katjan |Visa alla inlägg
  • Katjan

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-04-26 09:38:12 följande:
    Hmm, jag hade hoppats på en all black bee + men misstänker att nyheten är denna: www.pishposhbaby.com/bugaboo-organizer.html
    Det är nog inte den som är nyheten för jag har redan en sådan till min vagn.. den säljs ju redan i affärer i utlandet.
  • Katjan

Jag har fått vänta ifrån februari på min suflett som ännu inte har fått... O innan dess fick jag vänta ung. Lika länge på min liggdel.. jag tycker att Bugaboos service är usel nu iaf. Tidigare har det ibland gått fort o bland lite mindre fort att få sina saker men inte så segt som det går nu.

• Katjan

Är verkligen inget Missoni fan så de nya toppsetten går bort. Marc Jacobs är mer min stil...

• Katjan

Rivkale- handlar du för max 1400 SEK från ett icke eu-land så slipper du tulla...undantag för parfym, alkohol, tobak. Men momsen ska betalas. Har man tur så slipper man momsen oxå. Får man en gåva från ett icke eu-land som max kostar 500sek så slipper man betala tull och moms.

• Katjan

Man blir verkligen äcklad när man ser folk som lägger upp Cameleon kopior. Hur lågt kan man sjunka för att tjäna lite pengar?! Tänk om vagnen brakar ihop på en olämpligt ställe o barnet får men för livet. Just nu ligger det en all black kopia i Hässleholm på blocket.

• Katjan

Bugaboo plastar aldrig in chassin på det viset... Sedan är tyget för glansigt. Toppsetten i kartongen har en nyans som Bugaboo inte säljer. Dvd lådan.

• Katjan
    gavagai skrev 2011-05-15 12:53:48 följande:
    Jo, så tänkte jag också först, men det kan inte vara så (eller kan det?). Sufletten sitter perfekt som det är nu, och sätter jag fästena på andra sidan så sitter den jättekonstigt. Det står också tydligt "baby's right hand side" eller liknande på högerfästet (och "left" på vänster). Mystiskt...
    Fästerna sitter uppochner. Vänd på dem så att det blir en krok att fästa snodden ifrån liggdels locket i. De sitter på rätt sida men du behöver bara vända på dem.
  • Katjan

Är det någon som har något tips på en bra sele som man kan ha i cameleons sittde? Hur jag än spänner cammens sele så lyckas min 10 månaders alltid ta sig ur vagnen.

• Katjan

Jag har köpt flera bugaboo vagnar kontant i butiker i Sthlm och fått kvitto utan namn på. Inte har jag heller behövt lämna något namn när jag köpt dem heller.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21